شناسه خبر : 90883
دوشنبه 30 خرداد 1401 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهیدان انصاری و نورانی تشنه خدمت به مردم بودند

سرهنگ حسینی با تأکید بر لزوم توجه به سیره مدیریتی و عملی شهیدان انصاری و نورانی در جمهوری اسلامی، گفت: شهیدان انصاری و نورانی به‌مانند شهید بهشتی، باهنر و رجایی تشنه خدمت به مردم بوده و تقوا و پرهیزکاری در کنار خدمت صادقانه از جمله مهم‌ترین ویژگی این دو شهید بوده است.

 

شهیدان انصاری و نورانی به‌مانند شهید بهشتی تشنه خدمت به مردم بودند

سرهنگ «عباس حسینی» جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی باید به الگویی برای جوانان مبدل شوند، اظهار داشت: شهدا الگو‌های جاویدان در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که جوانان باید این شهدای گران‌قدر را الگو‌های خود در زندگی قرار دهند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار شهیدان نورانی و انصاری را چهره‌های ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی دانست و افزود: این دو شهید جزو مفاخر جمهوری اسلامی بوده و باید شخصیت این دو بزرگوار با ساخت تولیدات رسانه‌ای بیش از بیش برای مردم و جوانان بازگو شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به سیره مدیریتی و عملی شهیدان انصاری و نورانی در جمهوری اسلامی تصریح کرد: شهیدان انصاری و نورانی به‌مانند شهید بهشتی، باهنر و رجایی تشنه خدمت به مردم بوده و تقوا و پرهیزکاری در کنار خدمت صادقانه از جمله مهم‌ترین ویژگی این دو شهید بوده است؛ به این منظور برای پرورش مدیران در طراز جمهوری اسلامی باید به این شهدا توجه جدی شود.

حسینی یکی از بارزترین ویژگی شهیدان انصاری و نورانی را مردم داری آنان دانست و خاطرنشان کرد: خدمت به مردم سرلوحه امور این دو شهید گرانقدر بوده و به طوری که همواره استانداری و دفترشان پناهگاه نیازمندان بوده است.

وی بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را احیای ارزش‌ها دانست و تاکید کرد: شهدایی همچون انصاری و نورانی در دوران سخت خدمت عملکردی جهادی، خالصانه و مردمی را از خود به یادگار گذاشتند که این نوع خدمت و عملکرد بهانه‌ای برای مدیران امروز نمی‌گذارد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار متذکر شد: مراسم یادبودشهیدان انصاری و نورانی با سخنرانی یکی از چهره‌های مطرح کشور اواسط تیرماه در رشت برگزار می‌شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi