شناسه خبر : 91836
پنجشنبه 06 مرداد 1401 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلس موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران را پیگیری می‌کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اجتماعی موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران را در تک‌تک دستگاه‌های اجرایی، وزارت خانه‌ها، سازمان‌ها و حتی شرکت‌هایی که مشمول اصل 44 شدند را پیگیری می‌کنند.
 
مجلس موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران را پیگیری می‌کند/گسترش فرهنگ ایثار و شهادت راه نجات بسیاری از بن‌بست‌ها و مشکلات جامعه است
به گزارش «ایثار»، سیدکریم حسینی در خصوص اولویت‌های مجلس برای خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: مجلس یازدهم از ابتدا توجه به قوانینی داشت که از قبل مصوب شده بود اما این قوانین اجرایی نشده بود، قوانینی که سال‌ها دچار نقص و ایراد بود یا اشکال داشت و یا اینکه جامعه ایثارگری را تحت پوشش و گستره خودش قرار نمی‌داد.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به مواردی که در رابطه با استخدام فرزندان ایثارگران و خود ایثارگران، تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها در شرکت‌ها، ادارات، سازمان‌ها وجود داشت و همچنین حقوقی که باید برای این جامعه بزرگ ایثارگر مورد توجه مجلس قرار داشته باشد این موارد با اولویت در مجلس پیگیری شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اجتماعی موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران را در تک‌تک دستگاه‌های اجرایی، وزارت خانه‌ها، سازمان‌ها و حتی شرکت‌هایی که مشمول اصل 44 شدند را دنبال می‌کنند، مطالبه جدی، اساسی و اولویت‌دار در حال حاضر ایثارگران و فرزندان آنها هستند که ما این موضوع را در کمیسیون اجتماعی در دست بررسی داریم.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: در موادی از بودجه سنوانی اعتباراتی برای موضوع ایثارگران و گسترش و توسعه فرهنگ ایثار لازم است که نیاز امروز کشور هست، وقتی در رابطه با حجاب و عفاف و فرهنگ مقاومت صحبت می‌کنیم الگوهای بی‌نظیری در کشورمان وجود دارد که در سال‌های مختلف چه سال‌‌های دفاع مقدس و پس از آن و در عرصه مختلف فرهنگ ایثارگری می‌تواند سایر حوزه‌ها را تحت تأثیر خود قرار دهد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز مشکلات اقتصادی و فرهنگی داریم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند راه نجات بسیاری از بن‌بست‌ها و مشکلات جامعه باشد.
انتهای پیام/
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi