شناسه خبر : 92514
یکشنبه 30 مرداد 1401 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مروری بر وصیت‌نامه شهید «سروش»

شهید حجت‌الله سروش در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «امروز نماز برترین اعمالی است که می‌تواند جامعه مسلمانان را به تهذیب اخلاقی با تعالیم روحی و معنوی ببرد و چه شکوهمند و روح‌افزاست.»

 

مروری بر وصیت‌نامه شهید «سروش»

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید حجت‌الله سروش

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

چند سفارش به عنوان وصیت نامه به یادگار می‌گذارم

به پدر و مادر و برادرانم و همه دوستان و آشنایانی که مرا می‌شناسند توصیه می‌کنم و امیدوارم آن را از راه دور پذیرا باشید و به آن عمل کنید در مسیر سرخ تشیع علوی پیش روید. نماز بزرگترین تجلی اراده اعتقادی امت علیه ابرقدرت‌های سلطه‌گر بوده و این سنت محمدی شایسته است که از سوی همه کسانی که به حیات طیبه اسلامی و زندگی در سایه حق و عدالت امام خمینی دل بسته‌اند گرامی داشته شود و به پیوسته بودن آن کمک شود.

امروز نماز برترین اعمالی است که می‌تواند جامعه مسلمانان را به تهذیب اخلاقی با تعالیم روحی و معنوی ببرد و چه شکوهمند و روح‌افزاست که در سنگر جبهه صفوف بهم پیوسته نمازگزارانی است که با عشق و علاقه خود سنگر حفاظت از خاک میهن و دین مبین اسلام را با عطر دل‌انگیز شهادت معطر می‌کنند و راهنمایی کلی برای همه ما هستند.

امید است که ما هم بتوانیم این را ه پرفیض را ادامه دهیم و سنگر‌های عطرآگین شده را محافظت کنیم.»

منبع: فارس

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi