شناسه خبر : 92921
یکشنبه 13 شهريور 1401 , 16:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هنرنمایی فرزند معلول یک جانباز ۷۰% دوپاقطع

فرزند معلول یک جانباز دوپا قطع، با وجود محدودیت های جسمی حرکتی دوباره نقش آفرینی می کند...

فاش نیوز- "امیرحسین صیادی" فرزند معلول یک جانباز دوپا قطع، با وجود محدودیت های جسمی - حرکتی دوباره در سریالی دیگر نقش آفرینی می کند.

امیرحسین صیادی، نوجوان معلولی که نعمت زندگی جانباز سعید صیادی و همسرش بانو کمانکش است، باز هم در سریالی دیگر در تلویزیون نقش آفرینی کرده که به زودی پخش خواهد شد.

امیرحسین که یک نوجوان با محدودیت های جسمی و حرکتی ست، با تلاش های بی وقفه و بینظیر و عاشقانه این جانباز دوپاقطع و همسر ایثارگرش رشد یافته و در بسیاری از عرصه ها از جمله هنر، پیشرفت چشمگیری داشته است.

 جانباز صیادی و همسرش که امیرحسین را همه هستی زندگی خود می دانند و در کارهای خیر و به ویژه کمک به معلولین و جانبازان دیگر دستی بر آتش دارند، در جهت توانمندسازی فرزندشان از هیچ کاری مضایقه نکرده و این نوجوان معلول توانمند را به جایی رسانده اند که او بتواند در چندمین برنامه تلویزیونی خود بازی کند.

 امیرحسین که پیش تر در سریال سرگذشت 2، قسمت «به من میگن عباس» و فیلم کوتاه تعویض به کارگردانی  مجتبی تهال  که در کشور گرجستان برنده شد، بازی کرده بود؛ این بار در سریالی بنام ماه چراغ بازی کرده که قرار است از هفته دیگر در شبکه 5 سیما پخش شود که همزمان با ایام اربعین حسینی ست.

فرزند جانباز صیادی که خود یک دلداده و زائر حسینی ست، چندین بار به زیارت امام حسین(ع) مشرف شده و این سریال را با عشق و جان خویش بازی کرده است.

سریال ماه چراغ قرار است از 15 شهریور ساعت 9 شب از شبکه تهران پخش شود.

 گفتنی ست سریال ماهچراغ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آرش داودی، در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده و داستان آن پیرامون روایت و دلدادگی آدم‌های مختلف به امام حسین(ع) است که در موکبی در ایستگاه راه‌آهن شلمچه می‌گذرد و به گفته کارگردان آن سعی شده تا با نگاهی نو و در یک لوکیشن واحد داستان این افراد بیان شود و با مشارکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تولید شده است.

 

سریال «ماهچراغ» از 15 شهریور روی آنتن می‌رود/ نگاه عمیق تر به بزرگان و اهل بیت

 

گزارش از شهید گمنام

اینستاگرام
با تشکر از مسولین فاش نیوز و عوامل مربوط و قدر دانی از شما خانم نام آور گل ان شاءالله همیشه سربلند و پایدار باشید خیلی خیلی ممنونتم از نظر لطفتونه که به ما دارید ان شاءالله که خداوند بهتون سلامتی بده
مرحبا؛ باعث فخر و افتخار است خداوند به هنرمند گرامی و والدین مکرم و ایثارگر شان خیر و صفا و برکت مضاعف عطا فرماید ان شاء ا....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi