شناسه خبر : 92930
دوشنبه 14 شهريور 1401 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شیخ عیسی قاسم درباره یهودی‌‌سازی بحرین به آل خلیفه هشدار داد

رهبر شیعیان بحرین با اشاره به آنچه تشکیل «محله یهودی» در بحرین گفته شده، درباره تلاش‌های رژیم آل خلیفه برای یهودی ‌سازی این کشور شیعه هشدار داد.
آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین درباره طرح رژیم آل خلیفه برای یهودی‌‌سازی منامه، پایتخت بحرین، هشدار داد. وی در بیانیه‌ای تأکید کرد: «کسانی که به یهودیان زمین یا خانه‌ای می‌فروشند در واقع وطن، مردم، امت، تاریخ و مقدسات عزیز و حتی اسلام را می‌فروشند که هیچ چیز هم طراز با آن نیست.» به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی از مردم بحرین خواست دارایی خود را در برابر پول یهودیان نفروشند، چون تسلیم در برابر یهودیان به معنی تسلیم شدن دین، تاریخ، وطن و آینده است. گفتنی است، طرح یهودی‌‌سازی منامه با هدف تبدیل حدود 40 درصد از محله‌های قدیمی به ساختمان‌ها و نمادهای یهودی است و برای این تلاش بی‌وقفه‌ای برای خرید ساختمان‌های قدیمی با قیمت‌های بسیار بالا صورت می‌گیرد.

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi