شناسه خبر : 92975
چهارشنبه 16 شهريور 1401 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهید حکمت الله بارید به فرزند شهیدش پیوست

پدر شهید حکمت الله بارید به فرزند شهیدش پیوست.

 

پدر شهید حکمت الله بارید به فرزند شهیدش پیوست

مرحوم شنبه بارید پدر شهید والامقام حکمت الله بارید از شهدای چاروسا به علت بیماری و کهولت سن، و در سن 90سالگی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. 

شهید حکمت الله بارید متولد 1344 در تاریخ1366 در سقز کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و هم اکنون در گلزار شهدای  روستای دشت آزادی چاروساست.

مراسم تشیع و تدفین پدر شهید بارید پنج شنبه عصر در روستای دشت ازادی برگزار خواهد شد.

امام جمعه بخش چاروسا در پیامی درگذشت پدر شهید را تسلیت گفت:

انا لله و انا الیه راجعون 

بسم الله الرحمن الرحیم

  خانواده محترم شهید گرانقدر بارید  سلام علیکم پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت  نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند. مرحوم «مشهدی شنبه» پدر شهید والامقام «حکمت الله بارید» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و روح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم. اینجانب درگذشت آن مرحوم را به مردم شهید پرور بخش  و خانواده محترمشان و بستگان تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر و شکیبایی جمیل برای بازماندگان را درخواست می‌نمایم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi