شناسه خبر : 92987
چهارشنبه 16 شهريور 1401 , 15:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتاب «قاب افتخار» در مازندران رونمایی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از رونمایی کتاب «قاب افتخار» همزمان با روز ملی مازندران خبر داد.

سردار عبدالله ملکی

سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، روز گذشته، ۱۵ شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان جمع‌آوری عکس و تصاویر رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت است، گفت: بخشی از تصاویر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود و بخشی از تصاویر مهم را در قالب آلبوم عکس و تصاویر منتشر می‌کنیم.

وی افزود: در این راستا این اداره‌کل با مشارکت تشکل مردم‌نهاد «رزمندگان شمال» اقدام به  فراخوان «قاب افتخار» کرده است. تصاویر با موضوع‌های پیروزی نهضت و زندانی‌های سیاسی، اعزام رزمندگان، پشتیبانی مردمی، نیروهای مسلح ارتش، سپاه، انتظامی، جهاد سازندگی، مناطق جنگی و رزمندگان مازندرانی در لشکرهای مختلف نیروهای دریایی سپاه، ارتش و آزادگان را باید ثبت و ضبط و نگهداری ‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: جنگ جنگل و حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل، مدافعان حرم و نقش لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در سوریه، بسیج، مدافعان سلامت و زنان در قاب ایثار و حماسه، پشتیبانی همسران شهدا و مادران و پیاده روی اربعین در این فراخوان آمده است.

وی با بیان این که سرچشمه دفاع مقدس عاشوراست، بیان کرد: پیاده روی اربعین یک رزمایش بزرگ در موضوع ترویج آرمانی فرهنگ عاشورا است و در این فراخوان گنجانده شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم استان می‌توانند آثار را به آدرس دبیرخانه ارسال کنند تا در قالب کتاب  «قاب افتخار» تولید شود.

سردار ملکی زمان ارسال آثار برای تولید کتاب عکس دیار علویان را تا ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد و گفت: آثار ارسالی داوری و از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان افزود: کتاب «قاب افتخار» همزمان با روز ملی مازندران با حضور مسئولان استانی رونمایی خواهد شد.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi