شناسه خبر : 93054
شنبه 19 شهريور 1401 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید سروش: پیرو خط امام باشید

شهید حجت‌الله سروش در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پیرو خط امام خمینی باشید و جبهه‌ها را خالی نگذارید.»

 

شهید سروش: پیرو خط امام باشید

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید حجت الله سروش

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

چند کلمه به عنوان وصیت‌نامه یادداشت می‌کنم با اینکه نتوانستم آنچنان که وظیفه شرعی خود می‌دانم دینم را به امام خمینی و انقلاب انجام دهم، اما به پدر و مادر بزرگم می‌گویم که راه امام خمینی راهی است که دین مبین اسلام را زنده و راهنمایی می‌کند مبادا آن را رها کنید و اگر فرزندتان در این راه قربانی شد برای او گریه نکنید و افسوس نخورید.

امام خمینی را تنها نگذارید که او از نسل حضرت محمد (ص) است و، اما به برادران بزرگوارم هم توصیه می‌کنم پیرو خط امام خمینی باشید و جبهه‌ها را خالی نگذارید و تقوا که اولین منشأ پاکیزگی است را از دل و جان قبول کنید، خط حسینی را ادامه دهید، سنگر‌ها را خالی نگذارید که دشمن خوشحال شود و به آب و خاک و میهن ما خیانت کند! والسلام.»

منبع: فارس

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi