شناسه خبر : 93569
دوشنبه 11 مهر 1401 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده یگان امداد انتظامی مریوان به شهادت رسید

فرمانده یگان امداد انتظامی مریوان به شهادت رسید

فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی مریوان که شب گذشته در اثر تیراندازی شخصی ناشناس در اغتشاشات زخمی شده بود، امروز در بیمارستان آسمانی شد.

 سرهنگ دوم "داوود عبداللهی" فرمانده یگان امداد انتظامی مریوان که شب گذشته در اثر تیراندازی شخصی ناشناس در اغتشاشات زخمی شده بود، امروز در بیمارستان آسمانی شد.

شهید عبداللهی نهم مهر ماه در حین انجام ماموریت در درگیری با اغتشاشگران شهرستان مریوان مجروح شد که در نهایت علی‌رغم تلاش‌های پزشکان، امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج با تایید خبر شهادت فرمانده یگان امداد انتظامی‌ مریوان و تسلیت به خانواده معظم شهید و مردم استان گفت: این همکار عزیزمان شب گذشته در درگیری با اغتشاشگران زخمی و عصر امروز در بیمارستان کوثر سنندج به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار علی آزادی افزود: مراسم تشییع شهید عبداللهی فردا صبح ساعت 9 تا 10 صبح از میدان آزادی تا انقلاب سنندج برگزار و سپس پیکر مطهر شهید به زادگاهش لرستان انتقال داده می‌شود.

اغشتشاگران و مزدوران ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر به مردم و نیروهای نظامی و انتظامی حمله کرده و تاکنون چهار نفر از جوانان و یک نیروی انتظامی کردستان به شهادت رسیده‌اند.

منبع: tasnimnews.com
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi