شناسه خبر : 93736
شنبه 16 مهر 1401 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دم خروس شبکه های فارسی زبان!

مرتضی قنبری وفا- ریشه اغتشاشات اخیرا را نمی توان صرفاً به عوامل بیگانه فتنه جو خارجی نسبت داد.

عده زیادی از اعتراضات را نوجوانان و جوانان دختری هستند، که تمایلی به رعایت حجاب نداشته و ندارند! در این بین رسانه های فارسی زبان خارجی به خصوص انگلیسی، بسیار حائز اهمیت است، آنان با پاشیدن بنزین روی احساسات این گروه، آنان را تحریک کرده و به قولی نشسته اند لب گود، می گویند: لنگش کن! از طرفی به خاطر غیرت مردم کرد نشین، این رسانه ها این مردم را هدف قرار داده و مردم کردستان را در برابر حاکمیت قرارداده!!

اگر نگاه کنیم فوت مرحومه مهسا امینی، استارت و آغازاین اغتشاشات بوده و رسانه های خارجی فارسی زبان آنرا هدایت کرده و به جوانان و نوجوانان خط می دهند و با پخش فیلم های داخل کشور، موضوع برخورد پلیس را بسیار امنیتی تلقی کرده و در تمامی اخبارها، سر خط خبرهای خود را به این عنوان اختصاص داده اند " خیزش جهانی ایرانیان، علیه جمهوری اسلامی ایران" و اینکه این سری اعتراضات با اعتراضات سابق فرق می کند، موضوعی که در این 43 سال هر گاه اعتراضی رخ داده، بیان کرده اند..!!

این رسانه ها با پروپاگاندا(تبلیغات با هدف مشخص و معین) خیلی حرفه ای، به این اوضاع پرداخته و دو هفته پس از آغاز این اغتشاشات و اعتراضات، مدیر شبکه بی بی سی فارسی اعلامیه ای منتشر کرده و در آن اذعان داشته: مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران، شبکه بی بی سی فارسی را تهدید کرده اند، که این شبکه از مقامات جمهوری اسلامی ایران حمایت می کند و در پایان این اعلامیه آمده: بی بی سی فارسی، همچنان بیطرف است و اخبار خود را همانگونه که رخ می دهد، پوشش می دهد، حال اگر از مخالفان ایران باشد یا موافقان حکومت ایران!!

اینجاست که می گوییم: ما دم خروس را باور کنیم، یا قسم حضرت عباس را؟؟

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi