شناسه خبر : 93871
سه شنبه 19 مهر 1401 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیر کل جدید بنیاد شهیدآذربایجان غربی معرفی شد

حجت‌الاسلام داوود میرزایی به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی معرفی شد.

 

معارفه مدیر کل جدید بنیاد شهیدآذربایجان غربی

رضا ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی ۱۸ مهرماه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید بنیاد شهید وامور ایثارگران آذربایجان‌غربی اظهار کرد: متاسفانه مدیران در اجرای طرح قانون جامع ایثارگران که می‌تواند تحولی در خدمات‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ایجاد کند کوتاهی کردند و نتوانستند رضایت مردم را جلب کنند.

وی افزود: مدیریت جدید استان باید تمام تلاش خود را برای اجرای مناسب این طرح که دولت سیزدهم هم از پشتیبانان آن به شمار می‌رود انجام دهد و ورود به عرصه‌های فرهنگی را در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران یک ضرورت است.

ابراهیمی بیان کرد: ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت باید در اولویت قرار می‌گرفت اما با نگاه به چند سال گذشته متوجه می‌شویم که کار خاصی در این بخش مهم صورت نگرفته است .

وی ادامه داد: بر رفع مشکلات درمانی، اشتغال، بیمه تکمیلی و مسکن خانواده‌های شاهد تاکید داریم و نباید فرزندان شاهد را بعد از ازدواج رها کرد و تصور شود که وظیفه تمام شده است، مانند یک پدر باید چتر حمایتی برای فرزند شهیدان باشید.

کامیار ثقفی، قائم مقام رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این مراسم گفت: قصد داریم بر اساس تجربیات گذشته بر فعالیت‌های فرهنگی تمرکز بیشتری کنیم و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را در اولویت برنامه‌ها قرار دهیم.

وی تصریح کرد: حضور تعداد اندکی از جوانان و نوجوانان در اعتشاشات اخیر اگرچه ناچیز و به مشابه قطره در برابر دریا است اما نشان می‌دهد که دشمنان برای ضربه زدن به نظام به شدت در حال تلاش هستند .

ثقفی افزود: برای ناامید کردن دشمنان باید سرمایه‌گذاری بیشتری در حوزه‌های فرهنگی به ویژه ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت داشته باشیم و مثل همیشه در راستای رفاه، آسایش و اقتدار مردم گام برداریم .

در این مراسم حجت‌الاسلام داوود میرزایی به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی معرفی و از تلاش‌های هفت و نیم ساله مهدی فعال در این سمت قدردانی شد.

 

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi