شناسه خبر : 94061
یکشنبه 24 مهر 1401 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

من هم قاسم سلیمانی ام!

رضا امیری فارسانی -  من هم قاسم سلیمانی ام! حاج قاسم همینجاست؛ در قلب همه آزادگان جهان. او امروز در سازمان ملل متحد، در قلب آمریکای جنایتکار رونمایی شد.

ابراهیم رئیسی تصویرحاج قاسم را زمانی بالا برد که واکنش جهانی این تصویر تمامی ستمکاران جهان را به آتش کشید و افسادطلبان داخلی را یکبار دیگر درون خودشان کشت.

تصویرحاج قاسم نماد مقاومتی است که سرفصل آن در فکه و شلمچه صورت گرفت و انتهای آن قدس شریف و آزادی همه مظلومان جهان خواهد بود.

اینستاگرام
پس از حادثه آتش سوزی در زندان اوین تهران در شب گذشته ، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پس از این حادثه ، نسبت به قضایای اعتراضات در ایران پس از هفته ها سکوت ، اقدام به اظهار نظر مستقیم نمود.
رئیس جمهور آمریکا در اظهارات خود در ابتدا عنوان نمود : از شجاعت مردم ایران در مواجهه با حکومت ایران ، شگفت زده شده است و پس از آن اعلام داشته این مبارزه مردم ایران ، طولانی مدت خواهد بود!
با توجه به این سخنان یک بام و دو هوا ، جو بایدن می توان چنین استنباط کرد : او در ابتدا به مخالفان جمهوری اسلامی در داخل کشور دلداری و دلگرمی می دهد ، از سوی دیگر چون میداند تغییر حکومت در ایران ، به این سادگی ها نخواهد بود و از جانبی در انتخابات ماه نوامبر (آبان ماه) درمجلس نمایندگان پارلمان و سنا در آمریکا ، شدیدا" نیاز به رای مردم آمریکا به حزب دموکرات را دارا می باشد و با دخالت در امور داخلی کشورمان ، نمی تواند با خشم حاکمان جمهوری اسلامی ایران آینده مذاکرات برجام ، که به سختی به آن نیاز دارد را ، به مخاطره بیندازد و تلاش دارد ، همچنان فضای این مذاکرات را از طریق گفتگو و دیپلماسی ، باز نگاه دارد ...!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi