شناسه خبر : 94380
یکشنبه 01 آبان 1401 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید آبکار: برای فرج امام زمان (عج) دعا کنید

شهید مجید آبکار در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «همیشه برای فرج امام زمان (عج) دعا کنید و برای فرجش خود را آماده کنید و برای بخشش این بنده حقیر از تمام مؤمنین التماس دعا دارم.»

 

شهید آبکار: برای فرج امام زمان (عج) دعا کنید

شهید «مجید آبکار» فرزند محمد اول اردیبهشت ۱۳۴۰ در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود. وی پس از چندی مجاهدت در دوم فروردین ۱۳۶۱ در عملیات غرورآفرین فتح‌المبین به درجه رفیع شهادت نایل شد.

وصیت‌نامه شهید مجید آبکار

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدای تبارک و تعالی، حافظ خون شهیدان. سلام بر حاملین وحی او یعنی پیامبران گرامی علی‌الخصوص خاتم نبوت محّمد رسول الله (ص) و درود بر سلالۀ پاک وروشن‌کنندۀ راه ایشان که والیان فقیه باشند. علی‌الخصوص تکان‌دهنده قرن حضرت آیة‌الله موسوی خمینی و یاری‌دهندگان ایشان و مبارزین جان بر کف.

این وصیت‌نامۀ بنده خدا مجید آبکار فرزند محمّد است که اجرای آن را برای والیان خونم حتی‌المقدور واجب می‌دانم. در ابتدا از تمام اقشار ملّت ایران می‌خواهم که امام و خط او را رها نسازند که حفظ امانت الهی که همان اسلام است بدون این خط مقدور نیست.

دوم به تمام پیمان رسانان خون شهیدان یعنی تمام روحانیت و دانشجویان عزیز که دست از فعالیت برندارید و مسلح به سلاح خدا شوید و با جهد و کوشش خستگی‌ناپذیر خود را در خط اجتهاد و درک مفاهیم اسلامی حرکت کنید. به افرادی که هنوز دلشان به نور ایمان روشن نشده است و این انقلاب در درونشان چندان اثر نگذاشته است، بگویند که دل امام و رزمندگان از همه بیشتر برای شما می‌سوزد و به درگاه خدا دعا می‌کنند.

بگوئید اگر این انقلاب هیچ کاری نکرده باشد تغییری که در روح یک جوان ایجاد کرده باشد کافی است برای ایمان به این انقلاب. حال که من شاهد تغییر روح هزاران جوان بودم.

به شیعیان جهان بگویید که دست از دعا برندارید که دعا بالابرندۀ انسان است و یک نکته که خیلی سفارش آن‌را می‌کنم آن است که عزاداری امام حسین (ع) را فراموش نکنید و با شکوه هر چه بیشتر انجام دهید، زیرا من شاهد سازندگی و نقش عزای امام حسین (ع) بودم.

همیشه برای فرج امام زمان (عج) دعا کنید و برای فرجش خود را آماده کنید و برای بخشش این بنده حقیر از تمام مؤمنین التماس دعا دارم. مخصوصاً برادران پاسدار و تمام آن‌هایی که شب‌های تاریک برای حفظ مرز و بوم و حریم اسلام بیدار هستند و قدم و نفسشان عبادت است.

اما نحوه تشییع جنازه و دفن من اگر جنازه‌ای از من باشد سعی کنید مجلسی گرفته نشود، چون دوست دارم که حتی جسدم در راه خدا سختی ببیند بلکه از گناهانم کم شود. حتی‌المقدور مزاحم برادران پاسدار و دیگر همشهریان عزیز نشوید و به مادر و پدرم هم بگوئید شما را به جان علی (ع) گریه نکنید و بقیه خانواده هم همینطور.

مادر عزیزم شما می‌خواستی برای من زن بگیری شما را قسم می‌دهم که هر گاه بر سر قبر من می‌آیی به همان حال بیا که می‌خواستی به عروسی من بیایی. به همه بگویید از حقشان بر من بگذرند و برای من طلب عفو و رحمت کنند و اگر برایتان امکان دارد مقداری برایم نماز بخوانید، امّا یک مقدار کتاب‌هایم برای محسن داده و مقداری طلب دارم اگر آوردند به بیچارگان بدهید.

برای رسیدگی به امورخیر مقداری پول در بانک سپه دارم هدیه‌ای برای یک عروس و داماد بخرید و مقدار هزار تومان هم برای رد مظالم بدهید مرا حلال کنید به مادرم بگویید مرا حلال کند، حتما من او را خیلی اذیت کرده‌ام. برایم طلب رحمت کنید.

مجید آبکار ۱۳۶۰/۱۲/۲۳»

منبع: فارس

 

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi