شناسه خبر : 94410
دوشنبه 02 آبان 1401 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند با مشارکت مرکز دانش‌پژوهان

هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته با مشارکت مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آفتاب از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه برگزار شد.
 
هجدهمین نمایشگاه شهر هوشمند با مشارکت مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد

 عادل مهری، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این نمایشگاه با اشاره به حضور پرشور غرفه «برج ایده و فناوری» گفت: نمایشگاه شهر هوشمند با حضور ایثارگران در حوزه‌های استارتاپی به همت شهرداری تهران برگزار شد. با توجه به محتوای استارتاپی ایثارگران که در سراسر کشور شناسایی شده‌اند، پنج استان به صورت خاص در این حوزه فعالیت می‌کردند که ثبت‌نام اولیه برای 24 تیم صورت گرفت ولی در نهایت ۱۲ تیم انتخاب شده و در این نمایشگاه شرکت کردند.
مهری ادامه داد: سعی بر این بوده است که با توجه به موضوع نمایشگاه که خدمت‌رسانی به شهروندان و خدمات شهری است، محصولات نیز در حوزه‌های شهری ارائه شود که خوشبختانه این محصولات مورد استقبال بازدیدکنندگان هم قرار گرفته است.
وی افزود: مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با توجه به رسالتی که در حوزه حمایت از ایثارگران به‌خصوص در بخش نخبگان و طرح‌های استارتاپی و شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، حمایت‌هایی از قبیل ارائه مشورت و آموزش‌های لازم جهت ارتقای سطح علمی و سطح TRL افراد در برنامه دارد و برای تبدیل شدن ایده ایثارگران به محصول تلاش می‌کند و در این مدت با کمک مراکز علمی کشور مثل دانشگاه‌های شاهد و دیگر دانشگاه‌ها و همچنین همکاری با پارک‌های فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تفاهم‌نامه‌های خوبی در این زمینه منعقد شده است.
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به توانمندی‌های نخبگان شاهد و ایثارگر، گفت: امیدواریم با کمک سازمان اقتصادی کوثر، بانک دی و مراکز اعتباری دیگر بتوانیم به اهداف تعریف شده دست یابیم. در این راستا باید از حمایت‌های دکتر قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر کنیم. ایشان همواره بر ایجاد زمینه مناسب برای حمایت از طرح‌های استارتاپی در استان‌ها با تعامل و عقد تفاهم‌نامه با پارک‌های علم و فناوری تأکید دارند.
وی خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته شاهد انعقاد تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی به عنوان سیزدهمین استان بودیم که خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی برای حمایت از استارتاپ‌های این استان خواهد داشت.
مهری در مورد هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیتی که این نمایشگاه برای خدمت به شهروندان دارد و ایثارگران هم جزو شهروندان عزیز این کشور هستند، به طور طبیعی خدمت به جامعه ایثارگری در قالب شهروندی یکی از افتخارات مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر است.

منبع: isaar.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi