شناسه خبر : 94677
شنبه 07 آبان 1401 , 16:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمهوری اسلامی بر سر حفظ آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد

فرمانده سابق گروه توپخانه ۶۱ محرم سپاه گفت: استقرار نظام جمهوری سلامی حاصل خون شهدای بزرگ چه در زمان مبارزات انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس است و لذا امروز برای حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظامی اسلامی، کوتاه نخواهیم آمد.

جمهوری اسلامی بر سر حفظ آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد

تربت حیدریه سردار سرتیپ پاسدار زین‌العابدین احمدی صبح امروز در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدافع حرم شهید غلامرضا سمائی در مسجد جامع تربت‌حیدریه افزود: طرح خاورمیانه جدید که توسط صهیونیست بین‌الملل، آمریکا و کشورهای حامی آن‌ها قرار بود اجرا شود به برکت جریان‌های مقاومت با شکست مواجه شده و امروز قدرت انقلاب اسلامی تا شرق مدیترانه به پیش رفته است.

وی افزود: شهید سلیمانی نقش برجسته‌ای در حفظ تمامیت سوریه داشت و حرم را جمهوری اسلامی اعلام کرد و گفت اگر موفق به تجزیه سوریه بشوند گام‌های بعدی یعنی تجزیه عراق و ایران در دستور کار آنها خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: نقشه های شوم دشمن برای طرح خاورمیانه جدید آمریکایی ها از سوریه شروع شد، اما مانع جدی سر راه دشمن بوجود آمد و آن اینکه کشور مقتدر و یکپارچه جمهوری اسلامی ایران مقابل این طرح شوم ایستاد و نتیجه طرح آمریکایی ها به نفع انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت رقم خورد.

احمدی با بیان اینکه در این طرح بخشی از ترکیه، سوریه، عراق، کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار داشت، گفت: بر این اساس ابتدا افغانستان و عراق را اشغال و سپس اعلام کردند بدنبال طرح خاورمیانه جدید و تحقق واقعی آن در سوریه هستند.

این پیشکسوت دفاع مقدس در ادامه به نقش برجسته شهید سلیمانی در حفظ تمامیت سوریه اشاره و اظهار کرد: ایشان اعلام کرد اگر موفق به تجزیه سوریه شوند، گام‌های بعدی یعنی تجزیه عراق و ایران در دستور کار خواهد گرفت.

گفتنی است، سردار شهید غلامرضا سمائی فرمانده واحد دیده‌بانی منطقه حلب سوریه در آبان‌ماه ۱۳۹۵ جاری در حلب به فیض شهادت نائل آمد و کارنامه یک عمر مجاهدت مخلصانه خود را به مهر شهادت مزین کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi