شناسه خبر : 94824
چهارشنبه 11 آبان 1401 , 14:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین نسل‌ جوان تبیین شود

معاون وزیر آموزش‌ و پرورش خون شهدا را قوامی برای انقلاب اسلامی خواند و گفت: امروز وظیفه ما این است که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌ جوان تبیین کنیم.

فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین نسل‌ جوان تبیین شود/ تقدیم 5 هزار معلم شهید

احمد محمودزاده ظهر امروز در آیین استانی زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای دانش‌آموز اظهار کرد: یاد و خاطره شهدایی که در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز به درجه شهادت نائل شدند را گرامی می‌داریم.

معاون وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۵ هزار شهید فرهنگی در جبهه‌های حق علیه باطل جان خود را تقدیم انقلاب کردند، اضافه کرد: استان زنجان نیز ۵۲۵ دانش‌آموز و ۴۹ شهید فرهنگی‌ تقدیم این انقلاب کرده است.

معاون وزیر آموزش‌ و پرورش خون شهدا را قوامی برای انقلاب اسلامی خواند و افزود: امروز وظیفه ما این است که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌ جوان تبیین کنیم.

محمودزاده با اشاره به اقدامات خصمانه علیه انقلاب اسلامی توسط دشمنان در طول دوران تاریخ بیان کرد: نسل جوان و دانش‌آموزان باید آگاهی خود را در این زمینه تاریخ و رویدادهای روی داده  افزایش دهند.

معاون وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به رویدادهای تاریخی در ۱۳ آبان عنوان کرد: تبعید امام راحل، شهادت حسین فهمیده و تسخیر لانه جاسوسی از جمله این رویدادها است که امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوی آمریکا را انقلاب دوم خواندند.

وی با اشاره به اینکه همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده بزرگترین سرمایه، سرمایه انسانی است، اضافه کرد: این سرمایه‌های انسانی باید در کلاس‌های درس به درستی تربیت شوند و این مسؤولیت وظیفه ماست.

محمودزاده با اشاره به اینکه دشمن با ایران قوی و توانمند مخالف است، گفت: در این ۴۰ سال دشمن از هیچ راه و توطئه‌ای برای مقابله با ایران اسلامی کوتاهی نکرده است.

منبع: فارس
اینستاگرام
هر دم از این باغ بری میرسد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi