شناسه خبر : 94859
شنبه 14 آبان 1401 , 09:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عملیات ضدصهیونیستی جدید در کرانه باختری

خط‌ ونشان کشیدن گردان «بلاطه» نابلس برای تل‌آویو

 

عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری/ خط و نشان کشیدن گردان «بلاطه» نابلس برای تل‌آویو

نیروهای گردان «بلاطه» نابلس با برگزاری رژه نظامی در خیابان‌های این شهر کرانه باختری اشغالی برای رژیم صهیونیستی خط‌ونشان کشیدند.

تصاویری در فضای مجازی از نیروهای گردان «بلاطه» نابلس منتشر شده است که در حال برگزاری رژه نظامی در خیابان‌های این شهر کرانه باختری اشغالی هستند تا برای رژیم صهیونیستی خط‌ونشان بکشند.

بیشتر بخوانید

کرانه باختری همچنان صحنه عملیات فزاینده ضدصهیونیستی است که اشغالگران قدس را دچار آشفتگی کرده است.

عملیات ضدصهیونیستی جدید در کرانه باختری

منابع فلسطینی از عملیات رزمندگان مقاومت در شمال جنین در کرانه باختری خبر دادند. رزمندگان مقاومت با بمب‌های دست‌ساز با قدرت انفجاری شدید، مواضع نظامیان صهیونیست را در ایست جلمه هدف دادند.

خبر دیگر اینکه مردم نوارغزه اقدام به برگزاری راهپیمایی گسترده در حمایت از مسجد الاقصی و مقاومت در کرانه باختری کردند. این فعالیت‌ها به‌دعوت جنبش حماس برگزار شد.

یورش نظامیان صهیونیست به شرق قلقیلیه و زخمی شدن 4 فلسطینی

منابع محلی اعلام کردند که در یورش نظامیان صهیونیست به شهرک کفر قدوم در شرق قلقیلیه، دست کم 4 فلسطینی زخمی شدند و شماری هم بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

از سوی  دیگر در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرک عزون در شرق قلقیلیه، یک جوان فلسطینی به‌ضرب گلوله اشغالگران زخمی شد.

تظاهرات گسترده اردنی‌ها در حمایت از فلسطین و مقاومت

خبر دیگر اینکه هزاران نفر در اردن امروز جمعه در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت وعده شوم بالفور به خیابان آمدند.

این راهپیمایی تحت عنوان وفاداری به شیرهای کرانه باختری و شهدا به‌نشانه همبستگی با مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و دفاع از قدس و مسجد الاقصی برگزار شد.

به نقل از تسنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi