شناسه خبر : 94885
شنبه 14 آبان 1401 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دانش‌آموز ۸ ساله برای حاج قاسم چه نوشت؟

فضای امروز کشور دل‌نگرانی‌هایی برای دهه نودی‌ها در آینده کشور به وجود آورده است، اما نگاهی به متن بیش از 2 هزار نامه دانش‌آموزی به حاج قاسم از آینده امیدبخش ایران توأم با اقتدار انقلاب اسلامی خبر می‌دهد.

دانش‌آموز 8 ساله برای حاج قاسم سلیمانی چه نوشت؟+عکس

در مسابقه دانش‌‌آموزی با عنوان «نامه‌ای به حاج قاسم» که در دی‌ماه سال ۱۳۹۸ با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور برگزار شد، دانش‌آموزان در نامه‌هایی که تعداد آن به بیش از ۲ هزار نامه می‌رسید با این سردار مقاومت درددل کردند و از ارادتشان به او نوشتند.

حال تعدادی از این نامه‌ها در کتاب «برسد به دست حاج قاسم» با همکاری انتشارات روایت فتح و مکتب حاج قاسم  وارد بازار نشر شده است.

در بخشی از این کتاب، نامه محمدحسین حیدری، کودک هشت ساله‌ای مشهدی منتشر شده است که نشان می‌دهد کودک ایرانی با مفهوم جهاد و مقاومت آشناست و در آینده نزدیک او نیز جا پای مردان دفاع از انقلاب و کشور خواهد گذاشت.

در بخشی از این نامه می‌خوانیم: حاج قاسم سلیمانی! ما درس خود را می‌خوانیم تا بزرگ شویم و گول آمریکایی‌ها را نخوریم. ما آمریکا را به آتش می‌کشانیم و انتقام تو و شهیدان دیگر را می‌گیریم، همان طور که تو را شهید کردند ما هم با آن‌ها می‌جنگیم و آنان را شکست می‌دهیم.

پیش از این خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان «با چند شهید دانش‌آموز آشنا شوید/ دنبال مامانش می‌گشت، اما اسلحه عراقی‌ها را کش می‌رفت!» به معرفی برخی شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس پرداخته است.

 

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi