شناسه خبر : 95202
شنبه 21 آبان 1401 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار نماینده ولی فقیه درکرمان با جانباز ۷۰ درصد «آقاملایی»

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با همراهی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با جانباز 70 درصد قطع نخاع «تاجعلی آقاملایی» دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
دیدار نماینده ولی فقیه در استان کرمان با جانباز 70 درصد «تاجعلی آقاملایی»

سعید ایرانمنش سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این دیدار بیان داشت: کسانی که به درجه رفیع جانبازی آن هم جانباز 70 درصد قطع نخاع نائل آمدند در واقع بازگشتگان راه شهادت هستند که به تقدیر الهی در این دنیا مانده‌اند تا به ما و دیگر نسل ها درس ایثار و از خودگذشتگی بیاموزند و راهنمایی برای پیشبرد راه اسلام و انقلاب باشند.
ایرانمنش ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری جانبازان، اظهار کرد: جانبازان و خانواده محترم آنان مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی در پایان گفت: جانبازان 70 درصد شهدای زنده این نظام هستند و تا زمانی که از نعمت وجودشان بهره‌مند هستیم باید قدردان آن بزرگواران باشیم.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان همچنین با حضور در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) از جانباز 70 درصد قطع نخاع حسینعلی محمدی عیادت کرد.
وی ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای جانباز دوران دفاع مقدس بیان کرد: شما یادگاران دفاع مقدس و سرمایه‌های اصلی این نظام هستید.
وی خاطرنشان کرد: جانبازان سرافراز برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب پا در میدان جنگ گذاشتند و خود را فدای ناموس و ارزش های این سرزمین کردند و امروز ملت ایران باید قدردان این خودگذشتگی بوده و زمینه را برای زندگی هر چه بهتر این عزیزان فراهم کنند.
سرپرست بنیاد استان کرمان ضمن پیگیری آخرین وضعیت و روند درمان این جانباز گرانقدر، بهبودی عاجل وی را از خداوند مسئلت کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi