شناسه خبر : 95466
شنبه 28 آبان 1401 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهید حججی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه پنجشنبه 26 آبان ماه در ادامه سفر استانی به اصفهان با خانواده شهید «محسن حججی» در نجف‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهید حججی/دیدار با والدین شهدا برای آشنایی با چگونگی پرورش شهدا ضروری است

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار گفت: باید به خانواده شهید حججی برای تربیت و پرورش این فرزند تبریک گفت. امام حسین(ع) علت نجات حر را مادر ایشان می‌دانند. مقام معظم رهبری می‌فرمایند شهادت قله‌ای است که برای رسیدن به آن باید از دامنه عبور کرد و این دامنه، زندگی شهیدپرور است و توصیه ایشان این است که به والدین شهدا مراجعه شود تا چگونگی تربیت شهدا درک شود.
گفتنی است، نجف‌آباد بیش از 2500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و به نسبت جمعیت دارای بیشترین شهید در دفاع مقدس و بیشترین شهید مدافع حرم است. بیشترین شهید نماینده مجلس و بیشترین شهید هلال‌احمر نیز از شهر نجف‌آباد هستند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در سفر استانی به اصفهان با مادر شهیدان «سیدعباس و سید مهدی موسوی موحد» و جانباز 70 درصد «علیرضا کشوری» که در  عملیات محرم به مقام جانبازی نائل آمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi