شناسه خبر : 96286
شنبه 26 آذر 1401 , 11:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر شهدای گمنام وارد خراسان جنوبی می‌شود

سرهنگ پاسدار «فلاحی» گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام در بیرجند برگزار خواهد شد.

 

پیکر مطهر ۶ شهید گمنام وارد خراسان جنوبی می‌شودسرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگویی از ورود پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس به استان خبر داد و اظهار داشت: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام عصر امروز (شنبه) در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند برگزار می‌شود.

وی گفت: پس از انجام مراسم استقبال در فرودگاه بیرجند، پیکر این شهدا به کهف الشهدا منتقل می‌شود و مردم شهیدپرور بیرجند می‌توانند برای ادای احترام به این مکان مراجعه و با شهدای گمنام وداع کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تصریح کرد: این شهدا در سنین ۲۱، ۲۶، ۴۲ و ۴۵ سال هستند که در عملیات‌های والفجر ۲، بدر و رمضان در مناطق مهران، شرق دجله، شرق بصره و شلمچه به شهادت رسیدند.

فلاحی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهدا برای برگزاری مراسم وداع با شهدا مهمان همه شهرستان‌های استان خواهد بود، متذکر شد: مراسم تشییع پیکر شش شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در بیرجند تشییع و برای خاکسپاری به شهرستان‌های بیرجند، طبس و قائنات منتقل می‌شوند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi