شناسه خبر : 96367
دوشنبه 28 آذر 1401 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات

دریادار سیاری با تأکید بر آمادگی نیرو‌های مسلح برای پاسخگویی به هر سطحی از تهدید، گفت: بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس، بومی‌سازی تجهیزات و راهبرد‌های نظامی، امروز ما را به توان بازدارندگی رسانده است.

 

آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات/ جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ شناختیامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی با تأکید بر اهمیت دشمن‌شناسی و مقابله با ترفندهای تبلیغاتی استکبار جهانی، اظهار داشت: دشمن از طریق جنگ شناختی و ترکیبی و تأثیر بر اذهان عمومی به‌ویژه نسل جوان، وحدت و یکپارچگی ملی را هدف قرار داده است و در این راستا از تمام ابزار تبلیغاتی خود استفاده می‌کند.

دریادار سیاری با اشاره به اهمیت «جهاد تبیین» برای نسل جوان و نسل‌های آتی، گفت: دشمنان با سیاه‌نمایی، دروغ‌پردازی و تحریف به دنبال تخریب نظام ارزشی کشور هستند که در این عرصه روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌تواند شفاف‌کننده حقایق باشد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تمسک به فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را از مهم‌ترین مؤلفه‌های «جهاد تبیین» عنوان کرد و افزود: دفاع مقدس گنجینه درس‌آموز ملت ایران در برابر جبهه کفر و نفاق است و این پیشینه عظیم فرهنگی به ما نشان داد که هر جا که وحدت و وفاق ملی در کار باشد، ملت در برابر توطئه دشمنان پیروز خواهد شد.

امیر سیاری با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی در حوزه تجهیزات و فناوری‌های دفاعی به خودکفایی رسیده و از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های رزمی بومی استفاده می‌کند، گفت: بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس، بومی‌سازی تجهیزات و راهبردهای نظامی، امروز ما را به قدرت و توان بازدارندگی رسانده است و دشمنان می‌دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی توانایی پاسخگویی به هر سطحی از تهدید را دارند.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi