شناسه خبر : 96537
یکشنبه 04 دي 1401 , 08:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد شهید و جهاد دانشگاهی

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان جهاد دانشگاهی در راستای ارائه خدمات آموزشی و فنی مهارتی به ایثارگران در محل دفتر معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.
 
انعقاد تفاهم‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران و جهاد دانشگاهی برای ارائه خدمات آموزشی به ایثارگران
 تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان جهاد دانشگاهی در راستای ارائه خدمات آموزشی و فنی مهارتی به ایثارگران توسط محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمدمحسن غفوریان معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی به امضا رسید.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست همکاری با جهاد دانشگاهی را مهم و مؤثر دانست و گفت: همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها با مراکز جهاد دانشگاهی استان‌ها و شهرستان بسیار مهم است و باعث تحقق اهداف این تفاهم‌نامه خواهد شد.
محمود پاکدل در ادامه جزئیات خدمات آموزشی و میزان و نحوه پرداخت کمک هزینه آموزشی در این طرح را تشریح کرد.
سردار حسن‌زاده، مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به وضعیت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای جامعه ایثارگری و نیازهای مهارتی آنها پرداخت و نتایج همکاری‌های بنیاد و سازمان جهاد دانشگاهی در طی سال‌های اخیر را تشریح کرد.
معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی در این نشست توضیحاتی درباره توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، تجربیات، سوابق همکاری با بنیاد و بسترهای موجود برای اجرای تفاهم‌نامه و همکاری‌های آتی در راستای برگزاری آزمون‌های استخدامی، ارزیابی مدیران، کاریابی و مشاوره شغلی و سایر خدمات قابل ارائه از سوی جهاد دانشگاهی را تشریح کرد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi