شناسه خبر : 96591
دوشنبه 05 دي 1401 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تاریخ رشادت‌برادران مسیحی را دردفاع مقدس فراموش نخواهد کرد

سرلشکر موسوی با اشاره به نقش‌آفرینی پیروان ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس، گفت: تاریخ ایران رشادت‌های برادران مسیحی را در دوران دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد.

 

تاریخ ایران رشادت‌های برادران مسیحی را در دوران دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در دیدار با نمایندگان خانواده‌های شهدای ارامنه، ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (س) اظهار داشت: امروز به جهت ادای احترام به همه ادیان توحیدی دیدار صمیمانه‌ای را با نمایندگان ارامنه مجلس شورای اسلامی و خانواد‌های شهدای هموطنان مسیحی در ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی برگزار کردیم که آثار و برکاتی را در پی خواهد داشت.

سرلشکر موسوی با اشاره به نقش‌آفرینی پیروان ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس و پس از آن، بیان کرد: هموطنان مسیحی ما در دوران دفاع مقدس با تمام وجود در کنار برادران مسلمان خود در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند و تعداد قابل توجهی شهید و جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کردند.

فرمانده کل ارتش حضور موثر پیروان ادیان توحیدی را در سازندگی و رشد و توسعه کشور پس از جنگ ارزشمند توصیف کرد و افزود: نقش شما عزیزان در عرصه‌های مختلف پیشرفت کشور قابل توجه و ستودنی است.

وی با تاکید بر اینکه کشور، ملت، ارتش و تاریخ ما رشادت و بزرگمردی برادران مسیحی و شهدای ادیان توحیدی را فراموش نخواهد کرد، افزود: مراسم امروز در راستای تکریم مقام شهدا و ایثارگران ادیان توحیدی برگزار شد و امیدواریم  روند برگزاری این دیدارها مستمر باشد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi