شناسه خبر : 97198
پنجشنبه 22 دي 1401 , 13:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز مادر و دیداری با مادر شهید «مجتبی بلالی»

روز مادر و دیداری با مادر شهید «مجتبی بلالی»

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر در منزل خانواده شهید حضور یافت و از مادر شهید دلجویی کرد.

 دکتر «رحیم نریمانی» مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، «احسان رجبی» رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران (مناطق ۶  و۷ تهران) و «سعید گنجی» معاون اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تکریم خانواده شهدا به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر در منزل خانواده شهید «مجتبی بلالی» حضور یافت و از مادر شهید دلجویی کرد.

مجتبی بلالی سال ۱۳۴۸در شهر تهران متول شد. بلالی  به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و بیست و یکم تیر ۱۳۶۷، در فکه بر اثر موج انفجار گلوله توپ مجروح و اسیر شد و دوم بهمن ۱۳۷۶، در زادگاهش بر اثر عوارض ناشی از اسارت به شهادت رسید.

 در حال حاضر ۸۳ هزار نفر مادر شهید و ۶۱ هزار نفر همسر شهید در قید حیات هستند. همچنین وجود  ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده نشان می‌دهد بانوان کشورمان دوشادوش مردان در دفاع از آرمان‌های انقلاب جانفشانی کرده و برای نسل‌های فعلی و آینده مایه افتخار هستند.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi