شناسه خبر : 97236
شنبه 24 دي 1401 , 11:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل سازمان تبلیغات از مادر مداح شهید غلامعلی رجبی

همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و در راستای اجرای آیین تکریم مادران فاطمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در منزل مادر مداح شهید غلامعلی رجبی، از او تجلیل و تکریم کرد.

تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مادر مداح شهید غلامعلی رجبی

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و در راستای اجرای آیین تکریم مادران فاطمی که از سوی بنیاد دعبل خزاعی از شهادت تا میلاد حضرت زهرا (س) با هدف تکریم از زنان و مادران پیشکسوت فعال در عرصه هیأت درحال برگزاری است، حجت‌الاسلام‌ محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در منزل مادر مداح شهید غلامعلی رجبی حضور یافت.

در این برنامه که حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، حمید بهرامی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی و جمعی از فعالان فرهنگی و ستایشگران نیز حضور داشتند از خانم صدف رحمانی مادر شهید غلامعلی‌ رجبی و خانم فاطمه جندقی سمنانی خواهر شهیدتکریم به عمل آمد.

خانم رحمانی سالیان سال سابقه فعالیت در حوزه تبلیغ، پژوهش، آموزش قرآن و همچنین فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در مدیریت خانه و خانواده دارد که الگویی ماندگار از مادری فاطمی را به نمایش گذاشته‌ است. او در این دیدار به نقل خاطرات و گوشه‌ای از فعالیت‌هایش پرداخت.

مدح‌خوانی ستایشگران اهل‌بیت برای حضرت زهرا (س) و اهداء لوح یادبود آیین تکریم مادران فاطمی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 آیین تکریم مادران فاطمی، با موضوع تکریم از زنان و مادران پیشکسوت فعال در عرصه هیأت به همت بنیاد دعبل خزاعی در ۳۱ استان درحال برگزاری است.

 

شهید غلامعلی رجبی ۶ مردادماه سال ۶۷ در عملیات مرصاد و در منطقه اسلام‌آباد غلامعلی جندقی(رجبی) به شهادت رسید.

 

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi