شناسه خبر : 97315
سه شنبه 27 دي 1401 , 08:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«چیارا»

کتاب داستان «چیارا» با محوریت نقش سپاه پاسداران در مقابله با کومله و دمکرات در دوران دفاع مقدس است که به قلم «احسان دلفانی» نگاشته شده است.

 

«چیارا»

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، کتاب داستان «چیارا» با محوریت نقش سپاه پاسداران در مقابله با کومله و دمکرات در دوران دفاع مقدس است که به قلم «احسان دلفانی»  و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان چاپ شده است.

این کتاب 52 صفحه‌ای را اتشارات «هاویر» در سال 1401 در قطع رقعی به چاپ رساند.

برشی از متن کتاب:

«تلفن را قطع کرد و گوشی را روی میز اتاقش گذاشت. چشمش به عکس‌های پدرش با لباس کردی که گذاشته بود روی میز افتاد. ناخود آگاه تمام خواب دیشب جلوی چشمش آمد. اشک در چشم‌هایش جمع شد و آهی کشید. از رختخوابش بلند شد و دست و صورتش را شست. فکر خوابی که دیده بود راهایش نمی‌کرد. به سمت بیمارستان حرکت کرد. در مسیر، چشم هایش را بست و به پدرش فکر کرد. با خودش گفت:  قبلا خیلی فکر می کردم چرا پدر م زمانی که من چهل روز از عمرم نگذشته بود شهید شد؟! ولی حالا که دارم به خیابان‌های شهر نگاه می‌کنم و مردم در امنیت کامل زندگی می‌کنند، می‌فهمم اگر پدر من و امثال پدر من نبودند، معلوم نبود چه بلایی سرمان می‌آمد.»

«احسان دلفانی» متولد 1373 شهرستان خرم آباد است که کتاب «تقدیر عشق» با موضوع داستان‌های اجتماعی از وی در سال 1399 به چاپ رسیده است و کتاب مجموعه فیلمنامه کوتاه دفاع مقدس با عنوان «فریاد چشم‌ها» نیز از وی در شهریور 1401 به چاپ رسید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi