شناسه خبر : 97377
چهارشنبه 28 دي 1401 , 16:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی‌شرمی انگلیسی!

جنجال علیه سپاه به بهانه اعدام یک ابرجاسوس

رضا پهلوی، گلشیفته فراهانی، مصی علینژاد، نازنین بنیادی و علی کریمی در اقدامی خائنانه و همسو با کشورهای متخاصم علیه منافع ملی کشورمان، بصورت مشترک در فضای مجازی خواستار تجمع اعتراضی ایرانیان در استراسبورگ فرانسه و در برابر ساختمان مرکزی پارلمان اروپا برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران...

مرتضی قنبری وفا - ‏ پس از اعلام حکم اعدام علیرضا اکبری از جاسوسان دوتابعیتی ام آی سیکس انگلیس، با تابعیت ایرانی - انگلیسی و ملقب به ابرجاسوس، بسیاری از کشورهای غربی با هدایت انگلیس ضمن اعتراض به این حکم، آن را صرفا" سیاسی اعلام کرده، با هیاهو و تهدید خواستند جمهوری اسلامی ایران را از اجرای این حکم منصرف کنند. اما پس از اینکه علیرضا اکبری در ۲۶ دی ماه اعدام گردید، دیگر کشورهای اروپایی به همراه انگلیس بار دیگر به جوسازی و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران دست زدند و اعلام کردند قصد دارند سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی جای دهند.

پس از آن، در همان روز اجرای حکم، رضا پهلوی، گلشیفته فراهانی، مصی علینژاد، نازنین بنیادی و علی کریمی در اقدامی خائنانه و همسو با کشورهای متخاصم علیه منافع ملی کشورمان، بصورت مشترک در فضای مجازی خواستار تجمع اعتراضی ایرانیان در استراسبورگ فرانسه و در برابر ساختمان مرکزی پارلمان اروپا برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی اتحادیه اروپا شدند.

در آخرین اظهار نظرها امروز ۲۸ دی ماه، وزیر امور خارجه انگلیس به همراه وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کردند تا فردا ۲۹ دی ماه، اتحادیه اروپا در خصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران اظهار نظر خواهند کرد. اما آنچه بیشتر مورد اعتراض کشورهای اروپایی قلمداد شده، نقص حقوق بشر در ایران و ارسال پهپادهای ایرانی و حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین بود.

در همین حال آقای موسوی از اعضای شورای امنیت ملی در مجلس اعلام کرده: امنیت انرژی اروپا مدیون تلاش های سپاه در منطقه بوده و اگر سپاه در این لیست قرار بگیرد، اروپا با ایران وارد یک جنگ تمام عیار خواهد شد. در همین حال روز گذشته سپاه از ساخت دو شناور، سطحی و زیرسطحی بدون سرنشین بنام (شهباد) خبر داد تا نشان دهد که همچنان با قدرت در خلیج فارس، مدافع امنیت این آبراه می باشد.

از سوی دیگر در حالی که اروپا ایران را به صدور تسلیحات و پهپاد به روسیه متهم می کند، زلنسکی رئیس جمهور اوکراین اعلام کرده، آمریکا با ارسال موشک های جدید پاتریوت به اوکراین موافقت کرده و یک گروه از نظامیان اوکراینی برای آموزش در پایگاه نظامی اوکلاهاماسیتی آمریکا مستقر شده اند. همچنین ناتو و غرب از توافق جدیدی برای ارسال ۳۰۰ تانک نظامی پیشرفته به اوکراین برای مقابله با روسیه خبر داده اند!

اینستاگرام
شماچرابه چرندیات اینهاتوجه کرده وبهاءمیدهیدسگ هرچقدرواق واق کندوبهش توجه شودبدترمی کند.
سلام
از این جاسوس ها با پیشانی داغ زده زیاد در کشورمان هستند و همه جا هم نفوذ دارند.
حاصل فعالیت این افراد مسلمان نمای دین ستیز فریبکار، در قانون بودجه 1402 مشخص است برای مردم ایران سیاست های انقباظی و سختی و فقر و مشقف و تبعیض و...؟
هیچ کشوری دلش برای ایران نسوخته
مقامات ما هم همسو با دشمنان در حال مردم ستیزی
بله بخشی از حرف شما درست است که افرادی با ظاهر خوب ولی نفوذی در میان مسئولان هم نفوذ کرده اند مانند همین بابایی که در گذشته اش رزمندگی و جبهه هم داشته است ولی وقتی اول خودش و بعد دلش به شیطان و اجنبی نزدیک شد دست به خیانت به ملت خود زد و به نفع دشمن و زیان مردم خودش اقدام کرد و به سزای عملش هم رسید و از جلز و ولز این غربی های پلید هم معلوم است که اعدامش چقدر درست بوده است.
از این افراد نفوذی و حتی با پیشانی پینه بسته هنوز هم هستند ولی نباید اشتباه کرد و نسبت به همه بدبین شد که این بدبینی به مسئولان کشور به ضرر خودمان و به نفع دشمن است. باید این جاسوسان نفوذی را از مواضع و رفتار هماهنگ با خواست دشمن شناخت. که البته ممکن است خیلی ها هم نفوذی و جاسوس رسمی و خود خواسته نباشند ولی همین همدلی و هماهنگی رفتار و مواضعشان با دشمن روشن می سازد که عملا دارند به دشمن کمک و به کشور خیانت می کنند.
دوستان عزیز لطفاً توجه فرمائید ، که به تمام دو تابعیتی ها برچسب جاسوس یا نفوذی دشمن نزنید ، بسیاری از ایرانیان در خارج از کشور زندگی میکنند ، که دو تابعیتی بوده و حتی نسبت به انجام فرائض دینی خود بسیار مقید هم می باشند ، برای مثال : در خود آمریکا و شهر لس آنجلس مرکز کالفرنیا ایرانیان زیادی حضور دارند ، در ایام محرم و عاشورا در همان شهر لس آنجلس در مساجد مسلمانان ایرانی ، دستجات ایرانی مراسم عزاداری برگزار می کند و به همین مجالسی که در کشور ما برگزار می شود ، شباهت زیادی دارد.
پس صرف دو تابعیتی بودن الزامی در خدای نکرده ، اجنبی یا جاسوس بودن آنها نیست ، برای همین از دوستان تقاضا دارم نسبت به این واژه دو تابعیتی ، خیلی حساسیت نشان ندهید و بدانید در خارج از کشور، ایرانیان مسلمان معتقد و متدین زیادی وجود دارند و بسیار وطن پرست هم هستند ، که به دلایل زیادی ساکن کشور دیگری هستند .
در کل قضیه : همه را به یک چوب نرانیم .!
بله حرف شما کاملا درست است
حساسیا فقط درباره کسانی است که دوتابعیتی هستند و مسئولیت دولتی و حکومتی هم گرفته اند. یعنی قانون داریم که افراد دوتابعیتی حق گرفتن مسئولیت دولتی ندارند. تازه اینها هم نه اینکه حتما مشکل دارند ولی برای احتیاط این قانون اخیرا وضع گردیده است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi