شناسه خبر : 97891
یکشنبه 16 بهمن 1401 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیرامون بررسی و رسیدگی به بودجه سال۱۴۰۲ منتشر شد

بیانیه شبکه ملی ایثارگران خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی

به داد حوزه مظلوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برسید و آن را دریابید. طی سال های گذشته شوراهای بزرگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در قوانین به تصویب رسانده اید که کمترین خاصیت را داشته...

فاش نیوز - تشکل های ایثارگران(شبکه ملی ایثارگران) در آستانه بررسی و رسیدگی به جزئیات بودجه سال ۱۴۰۲ در صحن علنی، بیانیه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی صادر کردند.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

سلام‌علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد و تبریک ایام دهه فجر و با احترام به استحضار می رساند، شبکه ملی ایثارگران متشکل از هشت تشکل بزرگ ایثارگری در سطح ملی شامل؛
 ۱- انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان
۲- خانه نور ایرانیان بصیر(جانبازان دو چشم نابینا)
۳- انجمن  راست قامتان جانباز (جانبازان دو پا قطع)
۴- انجمن جانبازان صبور (یک پا قطع از لگن)
۵- انجمن ریه های خسته (جانبازان شیمیایی)
۶- جمعیت آزادگان دفاع مقدس
۷- انجمن آیه های ایثار و تلاش(همسران شهداء و جانبازان)
۸- جمعیت فرزندان شاهد و نواندیش خدمتگزار (فرزندان شهداء)
که با کسب مجوزهای قانونی به دنبال پیگیری و مطالبات جامعه ایثارگری در حوزه های مختلف، اعم از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و امور صنفی آنان، حسب رهنمودهای مقام معظم رهبری می باشد، متذکر می گردد، اکنون که بودجه سال ۱۴۰۲ کشور در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی و رسیدگی است، خواهشمند است بدون توجه به عملکرد غلط گذشته در ارائه لایحه بودجه توسط دولت ها، به مجالس گذشته، با نگاهی عادلانه، قاطعانه و متحولانه، بودجه سال ۱۴۰۲ را رسیدگی نمایید. به همین منظور ضروریست:

 ۱- در خصوص خودروی مناسب جانبازان ویژه و جانبازان ۷۰ درصد، موضوع واردات خودرو را جدی گرفته و مشکلی که سال‌ها دولت‌ها و مجالس گذشته نسبت به آن ناتوان بوده اند را به صورت قطعی حل و فصل نمایید و با تصویب قانون، بدور از شبهات و ابهامات، برحق جانبازانی که مشکل حرکتی دارند و از وسایل نقلیه عمومی نمی توانند استفاده کنند، تاکید نمایید. خودرو برای آنان کالای لوکس نیست؛ ضرورت زندگی است. لطفاً اقدامات زیانبار گذشته را جبران کنید.

 ۲- به موضوع معیشت جامعه ایثارگری توجه ویژه کنید. حقوق حالت اشتغال، حقوق وظیفه، حق پرستاری، کمک معیشت، حقوق خانواده شهدا و مستمری والدین شهدا در شأن جامعه ایثارگری نیست. شعار زدودن فقر مطلق از جامعه ایثارگری که آن را سر می دهند شایسته نظام دینی و مردم سالار نیست. اگر بدانید حقوق جانبازان حالت اشتغال با شرایط جسمی ویژه، حدود یک سوم اضافه کاری ماهانه مدیران است، عرق شرم بر پیشانی شما خواهد نشست.

 ۳- به درمان ایثارگران توجه ویژه کنید. سرانه درمان ایثارگران نسبت به کلیه دستگاه‌های اجرایی و کارکنان، از رقم بسیار پایینی برخوردار است. شرم‌آور است که نماینده سازمان برنامه و بودجه دلیل آن را کثرت جامعه ایثارگری می داند. وای بر ما که به چه روزی افتاده ایم. ضرورت تخصیص بودجه ارزی برای تامین تجهیزات پزشکی، داروهای خاص، آمبولانس، ویلچر و تجهیزات ارتز و پروتز بر کسی پوشیده نیست. کمی وجدان می خواهد و گوش شنوا.
 با درمان ایثارگران بازی نکنید و اکنون آنان که به سالمندی رسیده اند نیاز درمانی جدی تری دارند. سرعت، سهولت و دقت را در حوزه درمان ایثارگران با جدیت بیشتری پیگیری کنید.

۴- مسکن ایثارگران با اقدامات فعلی حل شدنی نیست. اگر روزی تسهیلات بانکی تا حدود ۶۰ درصد هزینه یک مسکن معمولی را تامین می کرد، امروز این مبلغ به یک دهم هزینه مسکن معمولی رسیده است. منطقی، کارشناسی و عاقلانه به موضوع نگاه کنید و فقط برای رفع تکلیف تصمیم نگیرید. اغلب قوانین مصوب شما در حوزه مسکن اجرایی نشده است.

 ۵- حوزه آموزش در جامعه ایثارگری امر مهمی است. جایگاه اجتماعی و انتصاب در مسئولیت‌های مهم کشوری که در مصوبه سیاست‌های کلی نظام در امور ایثارگران، ابلاغی مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره شده است، نیازمند توجه بیشتر به حوزه آموزش است. آن را سرسری نگیرید و سعی کنید این حوزه مورد غفلت قرار نگیرد و عده ای با تفکر غربی که در مجموعه‌های آموزشی نفوذ کرده‌اند، مانع اقدام انقلابی شما نشوند. ایثارگران و فرزندان آنان نیازمند کسب مدارج علمی برای مفیدتر بودن هستند.

۶- به حوزه استخدام، اشتغال و کارآفرینی توجه ویژه ای داشته باشید. وضعیت فعلی هر چند بهبود نسبی پیدا کرده است، لکن به اقدام انقلابی بیشتری نیاز دارد. چرخه های حضور ایثارگران در حوزه کارآفرینی و اشتغال و عرصه‌های اقتصادی را تقویت کنید و مجالی برای حضور بهتر جامعه ایثارگری فراهم کنید. آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی را جدی بگیرید و در این حوزه سرمایه گذاری کنید.

۷- به داد حوزه مظلوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برسید و آن را دریابید. طی سال های گذشته شوراهای بزرگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در قوانین به تصویب رسانده اید که کمترین خاصیت را داشته است. به صورت کاربردی و عملی این حوزه را مجاب نمایید تا تمهیدات بهتری برای ترویج این فرهنگ مورد نیاز جامعه فراهم کنند. نظارت خود را در این حوزه مضاعف کنید و با سهل انگاری در این حوزه برخورد ننمایید.
۸- در نظارت بر عملکرد و اجرای قوانین توسط دولت‌، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان‌ها، از جمله سازمان برنامه و بودجه(در عدم پرداخت کامل افزایش حق پرستاری در سال ۱۴۰۱) دقت و پیگیری لازم را داشته و جدی عمل نمایید.

شبکه ملی ایثارگران ضمن اعلام آمادگی ارائه مشاوره حقوقی در حوزه قوانین ایثارگران و رصد قانون‌گزاری ها، شما را به خدا می سپارد؛ که در روز جزا عملکردتان رسیدگی خواهد شد.

شبکه ملی ایثارگران

اینستاگرام
سلام.درخصوص قانون اشتغال طبق تبصره 2 ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مبنی براینکه هرجانباز25 دروخانواده شهدا که بازنشسته می شودمی تواندیکی ازفرزندانش را که شرایط استخدامی دارددراداره مربوطه جایگزین نمایداینجانب چندوقت است که نامه نگاری وپیگیرهستم ولی متاسفانه هیچ دستگاهی پاسخگونیستندحال چه فایده اینکه قانون باشدولی کسی عمل نکندچه فاییده .
لطفا برای تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران خرید خدمات ۱۴۰۱ هم در اموزش وپرورش یک بند اضافه میکردید .نمایندگان محترم و انقلابی به دلیل اینکه دولت انقلابی عزیز در بودجه لحاظ نکردند به همین بهانه برای ایثارگران ورودی۱۴۰۱این داستان رو لغو کردند .۱۴۰۰ با ۱۴۰۱ فرزند ایثار گر چه تفاوتی دارد لطفا بفرمابید به داد ماهم دولت اقای رییسی عزیز حتما برسند .ممنونیم
وقتی تیتر وعنوان بیانیه را دیدم احساس کردم این تشکل ها دغدغه ی اوضاع احوال جامعه را دارند و نگران کمرنگ شدن فضای ایثار و شهادت در جامعه رادارند و بیانیه داده اند در لزوم توجه به ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه های مختلف جامعه . امّا وقتی متن بیانیه را مشاهده و قرائت می کردم ناامید و متاسف شدم . انگار آسمان به سرم خراب شد دیدم مطالبه مطالبه ی مطامع دنیاست !!!
وقتی قشر ایثار دغدغه شان معیشت ، پول و ماشین و مسکن و.... باشد چه انتضاری از سایر اقشار باید داشته باشیم ؟؟؟ بلی حکومت ها وظیفه دارند به فکر معیشت و رفاه مردم باشند اما قشر ایثارگر هم اولین وظیفه اش کمک به حاکمیت در تحقق این امر مهم در جامعه است
آقا داود انشالله که وضع مادی جنابعالی خوب است چون از نوشته ات معلوم است و لی بدان اکثر قریب باتفاق ایثارگران از طبقات مستضعف جامعه می باشند وبه این حدیث توجه داشته باشید که می فرمایند هرجا فقر حاکم باشد ، ایمان از پنجره می رود و.....ایکاش به جای ناراحتی از این درخواست قانونی این عزیزان، به اختلاس های کلان ، رانت خوبیها، رشوه های کلان و...
معترض می شدید.
سلام
از امام علی(ع) هم جلو زده ای آقا
امام رحمت فرمود از هر کجا فقری بیاید دین از در دیگری بیرون می‌رود....
از کجا تغذیه میشی که اگر یه تشکل هم حرف حق بزند شما ناراحت میشی انشالله با اختلاسگران بیت‌المال خصوصا با مدیران دشمن جانبازان وشهدا سر وسیری نداشته باشید
سلام اتفاقاً جانبازان و آزادگان و در کل جامعه هدف هر کاری توانستند چه در زمان دفاع مقدس که از جان مایه گذاشتن و تا مرز شهادت پیش رفتند دست و پا و چشم و اعضای بدن خود را در راه دفاع از وطن آب و خاک و ناموس وطن تقدیم این انقلاب کردند ، جانباز ولیچری قطع نخاع یا جانباز دوپا قطع و یا جانباز دو چشم نابینا و دیگر جانبازان با مشکلات جسمی و روحی روانی ، جانبازان شیمیایی که نای نفس کشیدن ندارند ، بعد گذشت این همه سال از خاتمه جنگ و تحمل درد ، چه کار دیگر از دستشان بر میاد که شما می فرمائید با حاکمیت همراهی نمی کنند ، به نظر شما بعد گذشت این همه سال از جنگ باز جانبازان و ایثارگران باید به دولت و حاکمیت کمک کنند و دندان روی جگر بگذارند!؟ اصلأ مگر این بندگان خدا جز در چهارچوب قانون چیزی فراتر از دولت و نظام خواستن !؟ مطالبه در راستا و چهارچوب قانون و گاها به دلیل پشت گوش انداخت و اهمیت ندادن مجریان قانون ، گوشزد به آنان و شرح وظایف اسمش زیاده خواهی است به نظر شما !؟ یا که کم کاری و نادیده گرفتن قانون توسط متولیان !؟ به نظر من اگر حاکمیت و نظام تمام دنیا را هم به این عزیزان ایثار بدهند باز کم است ، در مقابل ایثارگری و جانفشانی که این دلاور مردان از خود داشتند با هیچ چیز قابل جبران نیست ، نبوده و نخواهد بود ! شما هم اگر خیلی دلتان برای حاکمیت و نظام می سوزد ، بگویید جلوی اختلاس ها ، رانت و دزدی های کلان گرفته شود و اشد مجازات با آنان برخورد شود که سرمایه مملکت و مردم را به تاراج می برند با آنان برخورد شود ! این به عدالت نزدیک‌تر است . والسلام.
سلام لطفاً نوشته نظر این آقایی که مخالف ایثارگران است پخش نکن وچرا فقط ایشان در معرض دید قرار دادیم این آقا یک کاره ایه
بیان چنین حرفهایی نشان دهنده دوربودن ازفرهنگ وایثاروشهادت است.حق طلبی سفارش اکیداسلام وقرآن وبزرگان دین ماست.ایثارگران دنبال حق وحقوق پایمال شده خودشون بوده وهستندنه کم نه زیاد..حضور دردفاع مقدس وانقلاب هم دفاع درراستای حق بوده که دراین راه ازجان مایع گذاشتندکه امروزه موردبی توجه ای وبی تدبیری مسوولین قرارگرفتند...!
سلام، جناب داود خان امام علیزاده دغدغه شما بجا و محترم و قابل تامل، ولی یقین داشته باشین بچه های جبهه و جنگ گسترش فرهنگ ایثار و شهادت یا خون و رگشان در عجینه و جای نگرانی نیست، تا به امروز پشت نظام و انقلاب و آرمانهای امام و شهدا ....بودیم و هستیم و مصمم تر، ولی اینو هم مد نظر داشته باشین که ماهانه حدود یک میلیون تومن از حق پرستاری قانونی جانباز ان قطع نخاع ویلچری 70درصد که توان حرکت و تر خشک کردن خودشونو ندارن به ناحق دارن کسر میکنن و هیچ کس هم تا به امروز جوابگو نبوده و نیست!!! آیا اون بعنوان یک قهرمان ملی نیاز به مراقبت و پرستاری نداره؟؟!!! و اگر هم نیاز به پرستاری داره چرا به ازای هر کا حق پرستاری جانبازان ، ماهانه مبلغ 512 هزارتومان داره کسر میشه بدون هیچ دلیل قانونی؟و مسایلی از این دست که در اینجا مجال گفتن و بازگو کردن آن نیست!!! بنوبه خودم از زحمات شبکه ملی ایثارگران تشکر و قدردانی میکنم که مشکلات و دغدغه های این عزیزان و غیور مردانه و زنان ایثارگر ما را به نمایندگان محترم یادآوری و انعکاس دادند.
باسلام اقاداودهمه که مثل شما ثروتمند نیستند بعضی ازایثارگران به نان شب هم محتاج هستند خواهشمند است ایثارگران فقط خودشان رانبینند به فکر بقیه هم باشند
ریشه تمام شهداوجانبازان رزمندگآن سرفراز اعم ازسرباز وبسیجی وجهادی وکادرنظامی هستند باهمکاری سازمان رزمندگان وساتا وستادکل نیروهای مسلح وبنیادشهید ودولت ومجلس شناسایی کامل ازنظر حقوق ومسکن ومعیشت وبازنشستگی چه شاغل وغیرشاغل شوند چون وظیفه شرعی ومیهنی وسفارش بزرگان دین است زمانیکه این عزیزان تاپای جان ازخاک وثروت ونظام اسلامی دفاع کردند وبدانیم که مدیون این عزیزانیم
چرابفکرخودروجانبازان ۵۰الی ۶۹درصدنیستن چرابنده که شاغل بودم ماده ۵۱که اندک پولی بمبلغ ۶۰۰تومن بهمون پرداخت میشد همونم آموزش پرورش قطع کردهمه ادارات باآخرین حکم جانبازان رابازنشست میکننداماآموزش پرورش بادوسال آخرحکم بازنشستم کرد که نزدیک۳میلیون ازحقوقم کسرشداین چه عدالتیست کجای این کارهااجرای عدالت علی(ع)چراازبزرگان دین مایع میگذارند
باعرض سلام خدمت فاش نیوز و ایثارگران عزیز
برای تصویب یک قانون ساعتها و ماه ها وقت صرف میشه تا اون قانون تصویب بشه ولایت اون وقت هم میلیاردها تومان هم هزینه میشه ....وقتی هیچ دستگاهی حتی خود بنیاد شهید دربرابر قانون تسلیم نیستن پس این هزینه‌ها برای چی میشه ؟؟؟؟. اکثر ایثارگران از عملکرد بنیاد شهید ناراضی هستن .بنیاد به اون رسالتی که امام راحل تکلیف کردن اهمیت نمی‌ده ازمجلس بابت رسیدگی به ایثارگران بودجه میگیره ولی باز این همه نارضایتی وجود داره ...بنیاد شهید به هیچ عنوان برای اکثر فرزندان شهید و ایثارگران کاری انجام نمیده ....تو خلاصه پرونده من تو بنیاد شهید فقط جندبار دیدار. نوشته شده .ودرعمل هیچ کاری نکردن ....یعنی از اون بودجه که سالیانه به بنیاد میدم من وما سهمی هرچند اندک نداریم ؟؟؟چندین ماهه دارم تو همین صفحه فاش نیوز درد دل میکنم واز بیکاری وبدهکاری و برهم خوردن زندگیم میگم ولی هیچ کسی تواین چندین ماه حتی یه فحش هم نداد ...به عبارتی همه سرکاریم ..........یه پیشنهاد دارم.....ایثارگران عزیز بهتر نیست بنیاد شهید با این عملکرد منحل بشه ؟؟؟؟بنیادی که کاری از دستش بر نمیاد بدرد چی میخوره ...والا منم بلدم مثل رییس بنیاد برم اینور اونور فقط حرف بزنم ...فاش نیوز دمت گرم که لااقل میتونیم اینجا درد دل کنیم اونم برای یکی مثل خودمون زخم خورده .....باز درآخر میگم بنیاد شهید منحل بشه بهتره
سلا از از وخسته نباشید به تمامی مسعولان دلسوز انقلابی ولایت مدار بخصوص سلام ویژه تمام نمایندگان محترم مجلس که مشکلات جانبازان ایرانی را درک می کنند اول خودرو حق پرستاری کامل در سال 1401ومعیشت حقوق مخصوصا جانبازان ماده 38 همطرازی وبازنشستگی مسکن البته هستند در گذشته برای خرید ویا ساخت مسکن یک سری امتیازهایی گرفتند وچون اینها هیچ از خودشان اوردیی نداشتند قادر به ساخت نبودند و همه اینها مستجر ند لطفا کارهایی
سلام به نمایندگان محترم شورای اسلامی کشور بدونه مجلس یعنی بدونه ملت وحرف مجلس محترم یعنی حرف تمام ملت ایران شجاع پس به کلمات مجلس محترم مردمی عمل گوش دهید اما در لابه لایه حرف نماینده محترم تبریز اگر اشتباه نکنم آقای حجت الاسلام سید تاجد دینی حسینی دو طرح داده که از نظر مردم بسیار مضر است یکی افزایش سن بازنشستگی اگر تصبیب بشود پس شامل حال نوه ونتیجها بستن می شود دوم در سال 1401تخسیصه بودجه سالانه دولت رابه ادارات وغیره سه ماه عقب طرح داد و همین کار باعث شد که برنامه‌های مملکت بهم خود به طور مثال مجلس محترم دیگر وقتی نداش برنامه ریزی کاری بکند پس این دو طرح نماینده محترم مردم عزیز تبریز یک اشتباه بزرگی بود آقای میرتاجدینی
سلام نمی دانیم این آقایی که فعلا سمت اش معلوم نیست وکیست از خود سازمان بنیاد ویا از دولتی دم از سیری می زند ویا برنامه بودجه است عزیزان جانبازان وعاشقان وطن وعاشقان ولایت مداران ودست داران ولایت توجو داشته باشید آقای میر کاظمی اخیرا گفته من به تمام جانبازان واجد شرایط حق پرستاری پیامک فرستادم و هیچ جانبازی راضی به 57در حق پرستاری نیست آخه دروغ به این بزرگی و دره دورایی برنامه بودجه یک کشور اینچنینی بوده پس می طلبند همه جانبازان احتراز خودشان را به آقای میر کاظمی لطفا همه بنویسند ما خواسدار کامل تمام حق ایثارگری بخصوص حق پرستاری هستیم آن آقایی که برق از سرش پریده حتما نزدیک برق بوده تشکر
سلام واقعا جادارد که عزیزان تشکرها سلام وخسته کاری نباشند و همه ماجانبازان از 25در تا 70در صد از همه شماها قلبی تشکر می کنیم وجامه ایثرگری به شماها افتخار می کنیم
سلام جناب آقای داوود امامعلیزاده ظاهراً جنابعالی برسرسفره خوان نعمت نشسته ایدکه اینچنین وای مصیبتا سرداده بله سیرازگرسنه خبرنداردوسواره ازپیاده آقا داوودآیاطبق قانون نیم بندتاسال1400مگرحق پرستاری براساس پایه حقوق کارگران پرداخت نمیشدکه متأسفانه در سال جاری 38%حق پرستاری شدمگردرخواست خودروبرای جانبازان باهردرصدی منوط به اینکه قطع عضو باشندمخصوصا جانبازان 70 درصد که حکم پایشان وتنهاضرورت است نه وسیله پز دادن وبه قول مقام معظم رهبری که بارها فرموده اند همه از جنگ فارغ شده اند الا جانبازان و خانواده هایشان که بدرستی و بحق فرموده اند چراکه جانبازان بادرصدبالا هرروزمیمیرندوزنده میشوندوهرروزشاهدافرادی بازخم وزبان ونیش وکنایه نمک برزخم جانبازان که بماندبلکه برهمسروفرزندان جانبازان پاشیده شده است ودرادامه عرایضم ازشبکه ملی درخواست دارم این موردبازنشستگی رایادآورشویدکه اولاً وقتی فردی درادارات دولتی استخدام شده پس از 30سال بازنشسته شده وبه سن افرادهم ارتباطی ندارد، دومادرتمام دنیا همچنین کشور خودمان مشاغلی سخت وزیانبارکه با20سال بازنشست شده و حقوق کامل دریافت می‌کنند که صد البته حقشان میباشد ولی خوبست نمایندگان، دولتیان و... بدانندکه آیاشغلی سراغ دارندکه ازدرد و رنج شبانه روزی جانبازان سختروزینبارترباشندلطفا کلاهتان راقاضی کنید، امیدواریم نمایندگان مجلس، دولتیان وهمه آنهاکه درشعارخودرا مدیون ومرهون جانبازان مینامنددرعمل به خواسته های بحق وقانونی جانبازان جامه عمل بپوشانندوبه اینهم فکرکنیدکه مرگ فقط برای جانبازان نیست شما حضرات هم باداشتن راننده وبادیگاردوغیره شایدشبی سربربالین گذاشته وصبح دیگر ی را نبینیدپس دست ازشعاردادن برداریدوعمل کنیدکه وقت دیرست و...
مارزمندگان معسر زیرشش ماه برای شماشبکه ایثارگران متاسفیم که ازماحمایت نمیکنید خیلی ازجانبازان وشهداسه ماه اول شهیدوجانبازشدندمگررزمنده پنج ماه چه گناهی کرده که زن وبچه اش رامحروم کردندماباافتخاربرای ناموس کشوربسیجی جنگیدیم میدانید که درروزقیامت باید به خداوندوامام خمینی جواب دهید برای خودمان وشما تاسف می خوریم که ماراشرمنده خانواده کردیدشماکه دلسوزرزمندگان زیرشش ماه هستیدمشکل ماراحل کنیدواقعاخیلی ازشما شبکه ایثارگران گلایه وناراحتیم که بعداز۳۵ سال ازجنگ تحریم ماراپایان نمی دهیدچگونه شبهاراحت باشکم پرمی خوابیددرحالی که رزمندگان کارگرفصلی باسن بالاخانواده اش گرسنه می خوابندبرایتان متاسفیم که مارامحروم کردیدمیدانیدکه مابادل صاف برای کشورومردم باافتخارجنگیدیم ازشماتقاضاداریم درهمین صفحه جواب مارابدهندکه چه قدمی برای مابرداشتیدمنتظرخبرخوب شماهستیم باتشکر
این بیانیه منصفانه نیست
چون رزمندگان زیر 6ماه سابقه داوطلبانه تاکنون هیچ گونه امتیازی ازجمهوری اسلامی نصیبشان نشده
توی این بیانه تا اشاره نشده که به این قشر واقعا فی سبیل الله هم توجه شود
خانواده شهدا‌‌‌، جانبازان ورزمندگان بالای 6ماه کم یا زیاد از این جمهوری اسلامی امتیازگرفتید
اما متاسفانه رزمندگان زیر 6ماه سابقه جبهه داوطلبانه بی امتیاز بی محل در واقع بیچاره ودرمنده
فقیر و...... مانده اند خداوند لعنت کند کسی یاکسانی که حق این قشر را صددر صد پایمال کردند
مظلوم ترین قشر ایثارگر، رزمندگان داوطلب زیر 6ماه هستند
که هیچگونه امتیازی بهشون ندادند!!
سلام مجلس محترم چرا واقعا دولت و عسا ی دولت که بنیاد شهید قانون یک مملکت را اجرا نمی کند مردم بنیاد ومسعولان بنیاد ظلم وخیانت به تمام جانبازان می کند به کی بگیم وکجا بریم تازه این جناب آقای ریاست با این قانون گریزی می خواست تازه رییس جمهوریک مملکت باشد و به خدا قسم همه جانبازان و ایثارگران و خانواده محترم شهدا وازادگان همه از بنیاد کاملا ناراضی هستیم و هیچ کسی ازمیر کاظمی آقای قاضی زاده هاشمی وعمل کرد خود دولت راضی نیستند از اخیر خودرو حق پرستاری همطرازی بازنشستگی آنطوری می خواهید مملکت بزرگ ایران حکومت کنید
سلام جانبازان عزیز آقای میر کاظمی اخیرا گفته که جانبازان از افزایش حقوق حق پرستاری57 درصد راضی نیستند چون خودم از طرف برنامه بودجه پیامک برای همه و اجد شرایط حق پرستاری فرستادم چون دیدم تمایلی به 57درصد حق پرستاری ندارندوما هم گذارش کردیم آخه دروغ وبی قانونی تا کی دوستان عزیز جانبازان همه بنویسید که این گفته دروغ است وما خواهان اجرای قانون نیم
لطفا هر کسی دم از قانون حرف بزنه فقط این ریاست مدیر مسعول مشهدی اسم قانون را نیاورد این فرد کاملا بی قانون رییس جمهوری هم دانسته چه کسی را مسعول بنیاد کرده و همه جانبازان را گرفتار و آواره در مانده کرده بابا نمایندگان محترم مجلس ماها به ناراضی هستیم ناراحت وناراضی شدید به عمل کرد بنیاد شهید نسبت به همه جانبازان هستیم
بعضی انگار چشم بر اختلاس های بزرگ بسته و فقط چتدرغاز کمک معیشت جانبازان را دغ دغه و مشکل دولت میبینند و انگار فکر میکنه که این افراد برای چپاول آمده اند این پول بکجای یک جانباز ک به سن کهولت رسیده و هزار و یکجور مریضی دارد میرسد...وظیفه دولت حمایت از امثال ماست..نه دینی..نه شرعی...عرفی هست ک در تمام دنیا ..جهود و یهود و مسیحی انجام میده......حمایت از فدائیان یک کشور...زیاد دادووووود خان نگران اموال مملکت نباش...برو اختلاس افرادی ک هم قیمت یک شهر... اختلاس کردند آنها را دریاب و نگران باش.....واقعا یک اختلاس هم قیمت یک شهر...چه داااانی
چرا تحت پوشش کمیته امداد وبهزیستی و.....از مالیات معافند
اما یک معلم رزمنده دوران دفاع مقدس باهر مدت حضور درجبهه که جانش کف دست گذاشت
الان، هم حقوقش کفاف زندگی اش نمی دهد باید از حقوق ماهیانه اش کلی مالیات برداشت شود
آیا رزمنده دوطلب بسیجی که هم اکنون معلم است سزاوار است بخشی از حقوقش مالیات برداشته شود؟
لذا
از فاش نیوز توقع داریم پیگیر باشند همه ی کارمندان رزمنده دوران دفاع مقدس ،باهر مدت سابقه رزمندگی از مالیات حقوق معاف گردند
واقعا که رزمندگان زیر 6ماه صددر صد حقشان پایمال شده
از نمایندگان ودولت انقلابی انتظار بود که این موضوع حل نمایند
ولی متاسفانه در حدشعار بوده
سلام من به مدت ۱۷۰ ماه دنبال یک اختلاسگر قاتل جانی وجنایت پیشه هستم چون پارتی ونفوذ کثیف داره دستگیرش نمیکنند وبرای دستگیری ان پنج میلیارد تومان هزینه کرده بدون نتیجه بوده چون دادگاه های بیعدالت استان ایلام پیگیر جدی نشدن ..وشخص میلیاردی حامی ان جنایت پیشه بود که الحمداله تصادف وفوت کرد
باسلام .جانبازان عزیز رزمندگان عزیز همگی ازخداوندمنان بخواهیم هرکسی درحق این دلاورمندان دوران جنگ تحمیلی وتمام رزمندگان اسلام کوتاهی وحق کشی میکند .خواروذلیل شودوبرای مسولان دلسوزهم طول عمرباعزت وسلامتی کامل طلب کنیم یاعلی مدد.خداوند متعال درهمه جا ناظراعمال ورفتارماهست
برادران عزیزم رزمندگان دلیرم با درود وخسته نباشید فروان من ناراحتی شماها رادرک میکنم قبل از ظهور حضرت قائم دجال عروج وظهور میکند بسیار دروغ می‌گوید وپیروانش هم دروغ می‌گویند پس به حرف دجالان اعتنا نکنید لازمست پسر آدم جزر بسیار بیند تا ایمانش قوی گردد .ازبقراط پرسیدند ناراحتی مردم آتن چیست ؟گفت ساده انگاری و ندانم کاری.نتیجه درتمام ادارات انقلابی یک رنسانس ایمانی باید انجام گیرد تا همه اعم از رزمنده ایثارگر ارتش وبسیج به حق وحقوق قانونی بارضای الله متعال برسند. کار را بایدبه کاردان سپرد نه نادان سرورانم دل قوی دارید روز موعود وآخر زمان فرا رسیده منتظر صیحه آسمانی باشید که نزدیک است شاید فردا باشدامیدوار باشید .واما مسئولان توبه کنید آنهایکه درطرف راست خدا هستند درامان هستن غیر توابین توبه کنید تاشاید درروزخشم خداوند بخشیده شوید اذن وامان یابید. تا دیر نشده حقوحقوق خط شکنان جبهه یعنی رزمندگان را ادا نمایید کشور به رزمنده نیازمند است تاازکشور دفاع کند لطفا براساس عدل علوی مسئولین غنایم جنگی رابه رزمندگان جان برکف ادا وتقسیم نمایید تا باعث خشنودی رزمندگان گردد. رزمنده مهدی موعدباکمال احترام بدرود من التوفیق الوداع
باسلام
حق پرستاری جانبازان نه معوقات ان پرداخت شد ونه 57درصد ان اعمال شد
سلام.مظلوم ترین جامعه هدف جانبازان حالت اشتغال تبصره یک میباشندکه حق وحقوقشان علنی پایمال شد!.هرگروهی سنگ خودرابه سینه میزنندبرخی مسوول نماهای بی دردهم ازاین میان سوءاستفاده کرده وحق خیلی هاراپایمال کردند.زیربارنرفتن متولیان ایثاروشهادت ازقانون ماده 51گرفته تابی تفاوتی نسبت به حق پرستاریهاومعوقات آن.!!!اینهاهمش ازپراکندگی گروهای جانبازان وگاهااختلاف وخواسته های شخصی وچنددستگی بوده ومیباشد..
باسلام.برادران این جمعیتها وانجمنها که مجوز صنفی دارند نباید به انشا نمودن اکتفاع کنند بایددرکمال شجاعت درمجلس حضورپیداکرده وازطرف جامعه هدف مطالبه گرباشند..بایدعملکرد ضعیف بنیاد وحتی هیات وزیران رابه چالش بکشند..دربرخی ازبندها به نظر میرسد مطاع شخصی دنیال میشود واین ضعف بزرگیست..شما باید مطالبه گر تمام گروههای ایثارگر باشید نه فقط عزیزان ۷۰درصد.مثال عرض میکنم واردات خودرو مناسب برای جانبازان ۵۰ تا۷۰درصد چرامطرح ودرخواست نمیشود دولت وبنیاد که امثال قدرت اجرای واگذاری خودرو به این عزیزان رانداشت..البته بزرگترین ضعف بنیاد عدم تنظیم ایین نامه اجرایی واولویت بندی بود که نشان داد مسئولین رده بالای این نهاد کاربلد نیستند ای کاش داوطلبانه کناربروند وکار را به کاردان بسپارند یعنی مدیرانی ازجامعه هدف وبنیادی بدون سیاسی کاری...
سلام بنده بازنشسته که سی سال بیمه تامین اجتماعی پرداخت کردم وجانباز 10 درصد وششماه سابقه جبهه بسیجی و19ماه سابقه جبهه سربازی دارم که تقاضای فوق العاده ایثارگری دارم وخواهشمند است رسیدگی وپیگیری نمایید والسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi