شناسه خبر : 97954
پنجشنبه 20 بهمن 1401 , 13:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام:

خدمات رایگان تیم چندتخصصی بسیج جامعه پزشکی به روستائیان

در اعزام اخیر تیم چند تخصصی بسیج جامعه پزشکی که به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر به روستای قلعه جوق شهرستان ملکشاهی صورت گرفت، مردم این منطقه از خدمات رایگان...

فاش‌نیوز - به مناسبت ایام‌الله دهه‌ فجر مردم روستای قلعه‌جوق شهرستان ملکشاهی از خدمات رایگان درمانی بهرمند گردیدند.

 به گزارش خبرنگار ما از ایلام، سرهنگ پاسدار علی مریدی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام، از استقرار تیم‌های چند تخصصی پزشکی در مناطق محروم استان برای ارائه خدمات رایگان خبر داد.

وی همچنین افزود: به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر، پزشکان متخصص جهادی زیادی در قالب گروه‌های جهادی، بسیج و جامعه پزشکی جهت اعزام به مناطق و محله‌های کمتر توسعه یافته ثبت نام کرده اند که به صورت مستمر و پس از تجهیز و تامین اقلام و دارو‌های مورد نیاز، به مناطق اعزام می‌شوند.

سرهنگ مریدی اظهار داشت: در اعزام اخیر تیم چند تخصصی بسیج جامعه پزشکی که به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر به روستای قلعه جوق شهرستان ملکشاهی صورت گرفت، مردم این منطقه از خدمات رایگان پزشک عمومی و دارویی و تخصص‌های چشم‌پزشکی و دندانپزشکی این تیم بهره‌مند شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi