شناسه خبر : 98010
یکشنبه 23 بهمن 1401 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سه مادر شهید به ملکوت اعلی پیوستند

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سه تن از مادران مادران شهید دار فانی را وداع گفند و به دیدارفرزمدان شهیدشان پیوستند.
بنا بر این گزارش حاجیه خانم کبری «زندیه امامزاده عباسی» همسر و مادر شهیدان «غریبی» به شهیدانش پیوست.
 
مادر شهیدان «غریبی» به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش «ایثار»، حاجیه خانم «کبری زندیه امامزاده عباسی» همسر شهید «غلامعلی غریبی» و مادر شهیدان معزز «لیلا، طیبه و مهدی» پس ازسال‌ها فراق در سن 77 سالگی به همسر و فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان غریبی پس از تشییع در بهشت زهرا تهران (س) در جوار همسر و فرزندان شهیدش آرام گرفت.
شهیدان غریبی در سال ۶۴ بر اثر بمباران هوایی به شهادت رسیدند. و پیکر مطهرشان در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.
 
حاجیه «معصومه همدانی مقدم» مادر شهیدان والامقام «ایوب و غلامعلی سیلسپور» از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان پیشوا پس از تحمل یک دوره بیماری در بیمارستان خاتم الانبیاء(ع)تهران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان «سیلسپور» دعوت حق را لبیک گفت

به گزارش «ایثار»، مادر سرافراز شهیدان والامقام «ایوب و غلامعلی سیلسپور» که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس دو فرزند برومند خود را تقدیم اسلام کرده است دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.
 پیکر این مادر والامقام فردا پنج شنبه ساعت 14 در هاشم آباد شهرستان پیشوا تشییع و در گلزار شهدای کهنگ این شهرستان به خاک سپرده می شود.
گفتنی است، شهید ایوب سیلسپور در ۲۸ مهرماه سال ۱۳۶۶ در منطقه مهران به فیض شهادت نائل آمد و برادر شهیدش غلامعلی سیلسپور نیز در ۲۲ تیرماه ۱۳۶۷ در جاده اهواز- خرمشهر به خیل شهیدان پیوست.

 

مرحومه حاجیه خانم «مهری رنجبران» جانباز 25 درصد و مادر شهیدان «اعظم و مجید لطفی» به شهیدانش پیوست.
 
مادر شهیدان «لطفی» به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش «ایثار»، حاجیه خانم «مهری رنجبران» از جانبازان بمباران همدان و مادر شهیدان «اعظم و مجید لطفی» پس از سالها فراق و درد ناشی از مجروحیت به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به شهدای والامقام خود پیوست.
مرحومه رنجبران که در روز قدس  25 تیر ماه سال 1361  که به همراه فرزندانش در راه پیمائی شرکت داشت در اثر حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی مجروح و دو فرزند او مجید 5 ساله و اعظم 3 ساله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
پیکر مطهر این مادر مومنه و با تقوا و انقلابی همزمان با نماز جمعه شهر همدان  21 بهمن ماه با حضور مردم شهید پرور،نمازگزاران و مسئولین استانی،مدیر کل بنیاد شهید استان و رئیس بنیاد شهرستان تشییع و در قطعه والدین معظم شهدا به خاک سپرده شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi