شناسه خبر : 98039
یکشنبه 23 بهمن 1401 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهید «واقفی»: برای حفظ دین انقلاب کردیم

مادر شهید «عباس‌زاده واقفی» در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: توقعم از مسئولین این است که مراقب کشور باشند، مردم هم پشتیبان رهبری باشند و از نظام حمایت کنند.

 
کد خبر: ۵۷۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 11February 2023
 

ما برای دین انقلاب کردیم/ مردم و مسئولین دست خیانتکاران را از کشور قطع کنندبه گزارش دفاع‌پرس، اجتماع مردم در جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور با شرکت مردان و زنانی از سنین و اقشارمختلف پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد. در این میان حضور خانواده شهدا که همواره پشتیبان کشور و دین بودند، رنگ و بوی دیگری داشت.

مادر شهید «سید محسن عباس‌زاده واقفی» با در دست داشتن تصویری از فرزند شهید ۲۰ ساله‌اش در حالی امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده بود که به سختی راه می‌رفت. وی در مصاحبه با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: امروز به کوری چشم آمریکا و آل سعود ملعون در اینجا هستم.

مادر این شهید دوران دفاع مقدس افزود: پسر من ۲۰ سالش بود که شهید شد. شش سال در جبهه حضور داشت که به دست منافقین در عملیات مرصاد به شهادت رسید. یک نفر از گردان‌شان برنگشت و از جوان رعنایم یک‌ تکه سوخته از بدنش را برایم آوردند. با وجود این، خدا را شکر کردم و گفتم امانتی به من دادی و حالا امانتت را از من گرفتی.

مادر شهید عباس‌زاده واقفی افزود: مرداد زمان پایان خدمت پسرم بود که شب هفت شهادتش شد.

این مادر شهید درباره حضورش در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: هر سال به همراه فرزند شهیدم در راهپیمایی شرکت می‌کنم، فقط یک سال نبودم که آن سال حج تمتع رفتم.

وی درباره خواسته‌اش از مردم و مسئولین بیان کرد: توقعم از مسئولین این است که مراقب کشور باشند، مردم نیز پشتیبان رهبری باشند و از نظام حمایت کنند و نگذارند دست خیانتکار به وطن برسد. ما برای گوشت و روغن انقلاب نکردیم، بلکه برای اسلام انقلاب کردیم و خواستیم دین را حفظ کنیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi