شناسه خبر : 98384
سه شنبه 09 اسفند 1401 , 08:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اختتامیه «کنگره شعر ایثار» برگزار می‌شود

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری اختتامیه هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار در روز دهم اسفند ماه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین با حضور شاعران برجسته ملی و بین‌المللی و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در استان قزوین خبر داد.
 
اختتامیه «هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار» برگزار می‌شود

به گزارش «ایثار»، فرهاد مختاری درباره هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، گفت: این کنگره از آبان ماه سال جاری در دستور کار اداره کل امور هنری بنیاد قرار گرفت و با آغاز به کار دبیرخانه و شورای سیاست‌گذاری فراخوان سراسری دعوت از شاعران منتشر شد و مورد استقبال اهالی شعر و ادب قرار گرفت.
وی افزود: با استقبال شاعران علاقه‌مند به حوزه ایثار و شهادت، 1236 اثر از 391 شاعر به دبیرخانه ارسال شد. ضمن اینکه در این دوره شاهد آثار ارزشمندی از شاعران کشورهای اسلامی؛ لبنان، عراق، سوریه، هندوستان، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان و یمن هستیم.
جانشین رئیس شورای سیاست‌گذاری و دبیر هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار تأکید کرد: همزمان با این رویداد فرهنگی و هنری برنامه‌های جانبی همچون «عصر شعر دانشجویی» در دانشگاه امام خمینی قزوین، «شب شعرخاتم سلیمانی» و محفل شعر شاعران با حضور شعرای بین‌المللی و ملی، محفل شعر فرهنگیان و دانش آموزان استان قزوین و محفل شعر بانوان برگزار شده و شب شعر و نشست صمیمی با منتخبین و برگزیدگان این کنگره با حضور شاعران و ادیبان برگزار می‌شود.
مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: علیرضا قزوه، محمود اکرامی، مصطفی محدثی خراسانی، ایرج قنبری، عبدالرحیم سعیدی راد، بابک نیک طلب، مرتضی حیدری، مهدی مردانی و خانم فاطمه نانی زاد داوران این دوره کنگره شعر ایثار می‌باشند و همچنین دبیر علمی کنگره مصطفی محدثی خراسانی و دبیر بخش بین‌الملل علیرضا قزوه هستند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi