شناسه خبر : 98493
شنبه 13 اسفند 1401 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهیددر سازمان سیاحتی کوثر

فاش نیوز - نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با کارکنان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر در محل سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر برگزار شد.

 

حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثربه گزارش فاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمی با کارکنان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر در محل این سازمان با اشاره به افزایش سن جامعه ایثارگری، اظهار داشت: خدمت در این سازمان باید با سرعت و کیفیت بالاتری نسبت به قبل ارائه شود و از ظرفیت واحد‌های تحت پوشش باید به نحو احسن استفاده کرد.

حجت‌الاسلام شکری افزود: باید نهایت رضایتمندی ایثارگران را که رضایت خدا را در پی دارد و خیر و برکت بالایی در آن هست را مورد توجه قرار بدهیم.

علی دستجردی، مدیرعامل سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در این نشست ضمن خیر مقدم، به ارائه گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و دستاورد‌های این سازمان و همچنین گزارشی از اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات پرداخت.

مدیران واحد‌های تابعه نیز به صورت ویدئو کنفرانس به ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های این واحد‌ها پرداختند.

در انتهای مراسم از کارکنان جامعه ایثارگری شاغل در سازمان و واحد‌های تابعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi