شناسه خبر : 98509
یکشنبه 14 اسفند 1401 , 08:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخستین همایش استانی فعالان مردمی ایثار و شهادت خوزستان برگزار شد

در این مراسم سردار ابوالحسنی، همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیر موسسه حماسه ثارالله کرمان نیز درباره اهمیت فعالیت های مردمی به ایراد سخن پرداخت و از شهید سلیمانی به عنوان حامی تشکل های مردمی فعال در عرصه ایثار و شهادت یاد نمود. ...

فاش نیوز - نخستین همایش استانی فعالان مردمی ایثار و شهادت در استان خوزستان در یادمان سردار شهید حاج علی هاشمی در گلزار شهدای اهواز برگزار گردید.

به گزارش همکار ما از اهواز، اولین همایش استانی فعالان مردمی ایثار و شهادت استان خوزستان روز 12 اسفند 1401 با حضور تعداد زیادی از تشکل های مردمی فعال در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت، در گلزار شهدای اهواز (یادمان شهید علی هاشمی) برگزار گردید.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با حضور در این همایش، ضمن تشکر از بانیان برگزار کننده برنامه با هدف جبهه ای در مقابل دشمن، بیان کرد: اول باید دشمن را بشناسیم. ما باید بدانیم در مقابل چه چیزی باید جبهه درست کنیم. وقتی می گوییم جبهه، جبهه در مقابل دشمن رو به روست. به تناسبی که دشمن خاکریز درست می کند، ما هم باید خاکریز درست کنیم.

وی درباره گستردگی جبهه دشمن گفت: امروز جبهه دشمنان ما یک جبهه گسترده است. دشمنان با یک آرایش جنگ ترکیبی در مقابل ما قرار گرفته اند. جنگ ترکیبی که با انواع و اقسام توطئه ها و با پیچیدگی های خاصی علیه دین مبین اسلام، دینی که برای همه انسان ها حیات بخش است، جبهه گرفته اند. علیه قرآن توطئه می کنند؛ تا جایی که به طور علنی و رسمی در یک برنامه ای که به صورت گسترده از طریق رسانه ها پخش می شود، می خواهد که قرآن را به آتش بکشند. علنی و به طور رسمی آدم اجیر می کنند و در درون جبهه و جامعه اسلامی، جریان های تکفیری درست می کنند، با آن کیفیتی که همه ما دیدیم. هنوز هم هستند و در جای جای کشورهای اسلامی، هر موقع احساس قدرت می کنند به انجام عملیات هایی علیه مسلمین می پردازند.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان افزود: دشمنان اسلام و مسلمین اختلاف افکنی را به صورت گسترده در بین مسلمین توسعه می دهند؛ با انواع و اقسام تبلیغات و بهانه های مختلف، اهداف خود را دنبال می کند.

شاهوارپور، فضای مجازی را مهمترین عرصه فعالیت دشمنان علیه جامعه مسلمانان دانست و گفت: در فضای مجازی حد یقف ندارد که دشمن چقدر برای همه اقشار، از کودک تا دانشجو و دانش آموز برنامه دارد؛ سمپاشی می کند، هجمه می کند، دشمنی می کند.

وی درباره نحوه رویارویی با این دشمن چنین توضیح داد: وقتی دشمن با این کیفیت با ما می جنگد، باید ایستادگی کرد. هم قرآن فرموده و هم بزرگان گفته اند، تفکر غرب یک جریان باطل، دنیایی، تمامیت‌خواه و قلدر است. اینها دنبال این هستند که تفکر خود را در دنیا توسعه دهند. از اسلامی حمایت می کنند که آل سعود تبلیغ می کند؛ اسلام وابسته، اسلامی که در جهت اهداف پلید استکبار جهانی حرکت می کند و نمی تواند جوامع بشری را نجات دهد. ما  باید در مبارزه با آنها از شهدایی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی یاد بگیریم. شهدا دشمن را به خوبی شناختند و آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام کردند.

در ادامه برنامه، دبیر شبکه ملی فعالان ایثار و شهادت کشور(وارثون)، طی سخنانی، درباره هدف از تشکیل جبهه بیان کرد: اگر می خواهید با دشمن مبارزه کنید باید جبهه تشکیل دهید. مقام معظم رهبری می فرماید امروز جهاد یعنی مبارزه با دشمن. من اگر به تنهایی عمل کنم، آن جهاد نیست. آن کسی که می خواهد مجاهد فی سبیل الله بمیرد، باید در مقابل دشمن بایستد. کسی که می خواهد در مقابل دشمن بایستد، باید جبهه تشکیل دهد. کسی که می خواهد جبهه تشکیل دهد، باید با دیگران همدل، هماهنگ و هم‌افزا بشود تا جبهه تشکیل شود.

گفتنی‌ست در این مراسم سردار ابوالحسنی، همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیر موسسه حماسه ثارالله کرمان نیز درباره اهمیت فعالیت های مردمی به ایراد سخن پرداخت و از شهید سلیمانی به عنوان حامی تشکل های مردمی فعال در عرصه ایثار و شهادت یاد نمود.

در انتهای برنامه نیز با اهدای هدایایی از خواهران جهادگر دوران دفاع مقدس و مادران شهدای خوزستان تجلیل به عمل آمد.

|| جعفری

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi