شناسه خبر : 99220
جمعه 18 فروردين 1402 , 21:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عروج جانباز۷۰% ارتشی ساروی

جانباز سرافراز ۷۰ درصد «نورعلی قدبنان» کنیمی از شهرستان ساری به یاران شهیدش پیوست،..

فاش نیوز - جانباز سرافراز ۷۰ درصد «نورعلی قدبنان» کنیمی از شهرستان ساری به یاران شهیدش پیوست،

پیکر پاک این جانباز شهید خیابان از ملامجدالدین ساری به سمت زادگاهش واقع در روستای کنیم ساری تشییع شده است.

جانباز ۷۰ درصد «نورعلی قدبنان» به خیل شهدا پیوست/ تشییع در زادگاه شهید

یادگار هشت سال دفاع مقدس و الگوی صبر و استقامت جانباز سرافراز ۷۰ درصد نورعلی قدبنان پس از سال‌ها صبوری بر درد و رنج ناشی از جراحت دوران جنگ به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز شهید قدبنان متولد ۱۳۴۵ از روستای کنیم بخش چهاردانگه ساری بوده و به عنوان سرباز در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۴ به جبهه اعزام و در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۳۶۴ بر اثر اصابت ترکش خمپاره در جزیره مجنون به درجه جانبازی نائل آمد.

************************


پیام مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی شهادت جانباز شهید نورعلی قدبنان به شرح زیر است.

انا لله و انا الیه راجعون| خانواده معظم جانباز شهید نورعلی قدبنان

شهادت نقطه اتصال مسیر تقرب الی الله است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشتند و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی (ع) را با خون خود تضمین نمودند. این بزرگمردان تاریخ به ما آموختند خط سرخ شهادت همواره جوشان است.

جانباز شهید نورعلی قدبنان یکی از بزرگ مردان الهی بود که با تقدیم جان عزیز و سرمایه معنوی خویش، در عرصه‌ی هشت سال دفاع مقدس و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت سرانجام به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

رشادت و دلاور مردی این شهید والا مقام در عرصه جهاد و ایثار و سپس تحمل سختی‌های دوران جانبازی از او نامی نیک به یادگار گذاشت و عزت و افتخار را برای خود و ایران اسلامی به ارمغان آورد.

اینجانب شهادت جانباز شهید نورعلی قدبنان را به پیشگاه حضرت ولی‌ عصر (عج)، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )، جامعه بزرگ ایثارگری، خانواده معزز و بزرگوارش تسلیت و تبریک عرض نموده، از خداوند تبارک و تعالی برای این شهید گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با مولایش حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) و شهدای عزیز مسئلت دارم.

 

گفتنی است؛ پیکر پاک جانباز شهید قدبنان امروز جمعه ۱۸ فروردین از ملامجدالدین ساری به سمت زادگاهش واقع در روستای کنیم ساری تشییع شد.

پایان پیام

اینستاگرام
باسلام جناب آقای قاضی زاده دکترمحترم اطلاع دارید روزی چنتا جانبازوپدرمادر شهید به رحمت خدا میرن اززیردستان بپرسید آیا حق وحقوق این بندگان خداراپرداخت کرده اند که وقتی به رحمت خدارفتن دیگه دیره ونمیشه ازاونها حلالیت خاست آقا مابرای خودتان میگیم چون می‌دانیم مسلمان هستیدنزارید به اونجاکشیده بشه
سلام و درود بر همه شهدا بخصوص شهید عزیز و ارجمند «نورعلی قدبنان» کنیمی.شادی روحشان هدیه می کنیم صلوات بر محمد و آلش.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi