شناسه خبر : 99294
یکشنبه 20 فروردين 1402 , 12:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت شهید: هرگز از قرآن و عصمت و طهارت فاصله نگیرید

فاش نیوز - در وصیت‌نامه شهید «مراد خواجوئی سیرجانی» آمده است: هرگز از قرآن و عصمت و طهارت فاصله نگیرید، زیرا سعادت و رستگاری شما عزیزان در همین است.

 

هرگز از قرآن و عصمت و طهارت فاصله نگیرید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «مراد خواجوئی سیرجانی» هفتم تیر ۱۳۳۰ در روستای ده‌بالا چهارگنبد از توابع شهرستان سیرجان چشم به جهان گشود.

وی تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند و در سال ۱۳۵۵ ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد.

مراد سپس به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و به جبهه اعزام شد و سرانجام در بیست و هفتم آبان ۱۳۶۰ در دهلاویه بر اثر اصابت خمپاره شهید شد.

در ادامه بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «مراد خواجوئی سیرجانی» را مرور می‌کنیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت من به پدر، مادر، خواهرانم، همسر و فرزندانم این است که هرگز از قرآن و عصمت و طهارت فاصله نگیرند، زیرا سعادت و رستگاری شما عزیزان در همین است. از پدر و مادرم و همشیره‌های محترمه خود خواستارم که از خداوند بخواهند گناهان مرا مورد عفو و بخشش قرار بدهد گرچه پدر و مادرم در اوایل جوانی من به جز ناراحتی و اذیت از من چیزی دیگری ندیدند.

امیدوارم پدر و مخصوص مادرم مرا عفو و برای گناهانی که انجام داده ام طلب مغفرت کنند و باز هم تکیه می‌کنم که مرا عفو کنند و از خداوند برای شما و همگی دوستان و همسایگان آرزوی موفقیت دارم.

در پایان برای پیروزی اسلام و مسلمین آرزو دارم و برای این یگانه ابرمرد در تاریخ امام خمینی که جهان را به لرزه در آورده طول عمر از خداوند قادر متعال دارم. وصیتی ندارم همسر و فرزندانم را به خدا می‌سپارم. موفق و پیروز باشید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi