شناسه خبر : 99324
سه شنبه 22 فروردين 1402 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در راستای تکریم ارباب رجوع صورت گرفت:

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید با خانواده‌های شهدا و ایثارگران

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با حضور در مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد ستاد استان، با جامعه ایثارگری و مراجعه کنندگان ملاقات کرد.

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، از ساعات اولیه وقت اداری صبح امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه، در مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد ستاد استان حضور یافت و ضمن تبریک ماه رمضان و قبولی طاعات و عبادات، با جامعه ایثارگری و مراجعه کنندگان ملاقات کرد.

این ملاقات با هدف بررسی و رفع مسائل و مشکلات آنان، تسهیل در روند ارائه خدمت و جلب رضایت ارباب رجوع برگزار شد.

جمال اسدی در جریان این برنامه ضمن بررسی مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات این قشر عزیز به واحدهای مربوطه صادر کرد.

لازم به یادآوری است در این دیدارها مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تعداد ۴۲ نفر  از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بصورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.

اینستاگرام
سلام/کاش تولرستانم برگذاربشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi