شناسه خبر : 99817
دوشنبه 11 ارديبهشت 1402 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره «۱۷۵ شهید غواص» در شهرستان ساوه برگزار شد

فاش نیوز - یادواره «175 شهید غواص» در شهرستان ساوه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در سالن سلمان ساوجی برگزار شد.
 
یادواره «175 شهید غواص» در شهرستان ساوه برگزار شد
به گزارش «ایثار واحد استان مرکزی»، یادواره «175 شهید غواص» در شهرستان ساوه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سالن سلمان ساوجی برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مهم‌ترین پیام شهدا را اقامه ارزش‌های اسلامی در جامعه عنوان کرد و گفت: شهدا به ما آموختند که هرگز از اصول خودمان عقب‌نشینی نکنیم و برای دفاع از حریم ولایت و ارزش‌ها درصحنه بمانیم.
وی افزود: یک قطره از خون شهدا می‌تواند همه جامعه را تحت تأثیر قرار دهد اما برخی از شهدا بانام خود چنان تأثیری دارند که مسیر یک حرکت را تعیین می‌کنند.
مدیرکل بنیاد استان مرکزی عنوان کرد: امیدوارم همه جوانان و دانش آموزان در برابر خطر تهاجم فرهنگی دشمن، با تدبر و توسل به شهدا مصون بمانند و با الگو گیری از شهدی 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم مسیر زندگی خود را درراه اسلام، شهدا و انقلاب نگاه‌ دارند.
سرودسرایی دسته‌جمعی توسط دانش آموزان و خاطره گویی هم‌رزمان شهدای غواص از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.
گفتنی است، شهید حیدر کافی طباخی از شهدای غواص این شهرستان است، وی سه بار به جبهه اعزام و دوره غواصی را هم در جبهه دیده بود، شهید کافی طباخی متولد 1349 بود و سال 1365 در عملیات کربلای 4 شهید شد و بعد از 10 سال مفقودالاثر بودن، پیکر مطهرش در سال 1375 در امامزاده سید علی‌اصغر (ع) ساوه به خاک سپرده شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi