شناسه خبر : 99912
شنبه 16 ارديبهشت 1402 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید

فاش دنیوز - استاندار ایلام شامگاه جمعه با یکی از خانواده های شهدای استان ایلام دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ما، حسن بهرام نیا در دیدار شامگاه جمعه با یکی از خانواده های شهدای استان ایلام، با اشاره به نقش شهدا و خانواده های معزز شهدا گفت: حضور در کنار خانواده معظم شهدا که عزیزان خود را برای دفاع از خاک مقدس این سرزمین تقدیم کرده‌اند برای همه ما افتخاری بس بزرگ است و این ایستادگی ستودنی و برای همیشه ماندگار است.

بهرام نیا استاندار ایلام در این دیدار که رئیس بنیاد شهید استان نیز حضور داشت، با اشاره به نقش شهدا در جنگ تحمیلی اظهار داشت: شهدا شجاعانه، با اقتدار  و اخلاص تمام در برابر دشمن ایستادگی کردند.

استاندار ایلام در این دیدار که شامگاه جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه با خانواده شهید عبدالله فتاحی از شهدای استان ایلام برگزار شد تاکید کرد: شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و وظیفه داریم که همواره یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عزیز را گرامی بداریم و قدردان صبر و استقامت خانواده آنان به ویژه همسران شهدا باشیم که پس از شهادت همسر، وظیفه آن در تربیت فرزندان دو چندان می شود.
گفتنی است شهید عبدالله فتاحی از فرمانده‌هان گروهان سپاه لشکر ۱۱حضرت امیر (ع) بود که در تاریخ ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۶۲ در منطقه مهران به فیض شهادت نائل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi