شناسه خبر : 99992
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402 , 15:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیروز برگزار شد

بزرگ‌ترین رزمایش نیروهای مسلح یمن با شعار «به شهدا وفاداریم»

فاش نیوز - یمنی‌ها همزمان با آمادگی برای حرکت به سوی صلح، توان خود را برای مقابله با هرگونه تجاوز مجددی تقویت کردند.

نیروهای مسلح یمن یک مانور بزرگ تحت عنوان «وفاداری به فرمانده شهید» را برگزار کرده‌اند. شبکه المسیره در این ارتباط گزارش داده است که این مانور توسط منطقه چهارم نظامی و با حضور یگان‌های همه تشکیلات و نهادهای نظامی نیروهای مسلح یمن با موفقیت برگزار شد.
یک منبع نظامی یمن درباره این مانور گفت: «این یکی از بزرگ‌ترین تمرین‌های نظامی نیروهای مسلح یمن است که در مساحتی به وسعت ۱۰۰ کیلومتر مربع انجام شد.» این منبع نظامی افزود: «در این رزمایش، حمله به مواضع و پایگاه‌های فرضی آمریکا و اسرائیل شبیه‌سازی شد.» وی گفت: «هدف از برگزاری این رزمایش، بالابردن آمادگی جنگی و عملیات هجومی به مواضع دشمن بود.»
پیش از این نیز نیروهای مسلح یمن اوایل فروردین‌ماه رزمایشی را با حضور یگان‌های نظامی این کشور و استفاده از انواع سلاح‌های یمنی برگزار کرده بودند. در این رزمایش که به مناسبت نهمین سالگرد ایستادگی در برابر ائتلاف متجاوز سعودی برگزار شد، حمله به هدف‌های متنوع از جمله کوهستانی، بیابانی و مناطق جنگلی شبیه‌‌سازی شد. یگان‌های نظامی از جمله پیاده‌نظام، یگان‌های زرهی، مهندسی، پدافند، پهپادی و موشکی با همکاری کامل و در نهایت آمادگی این رزمایش را برگزار کردند و نیروهای شرکت‌کننده در این رزمایش با فرض وجود نیروی هوایی دشمن و متخاصم و در نظر گرفتن مقاومت شدید دشمن توانستند تمامی اهداف تعیین‌شده را محقق کنند. نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی انصارالله یمن در طول بیش از هشت سال جنگ گذشته، توان و استقامت نظامی خود را به اثبات رساندند. در واقع جنبش انصارالله و نیروهای نظامی یمن توانسته‌اند با توسعه توان موشکی و پهپادی خود در کنار بهره‌گیری از تاکتیک‌های نبرد نامتقارن، معادلات را در منطقه به نفع خود رقم بزنند و در حال حاضر نیز آنها با هدف پایان بحران در یمن، در حال مذاکره با ریاض هستند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi