شناسه خبر : 100114
دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 , 22:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کردستان امروز به برکت خون شهدا، یک منطقه امن و آرام است

فاش نیوز - فرمانده انتظامی استان کردستان عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدا، کردستان سرزمینی امن و آرام است و امنیت در این استان پایدار و خلل‌ناپذیر است.

کردستان امروز به برکت خون شهدا، یک منطقه امن و آرام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی عصر امروز در یادواره ۲ هزار و ۱۵۶ شهید فرماندهی انتظامی کردستان که با حضور سردار رادان فرمانده فراجا در حال برگزاری است، یاد و خاطر بیش از 22 هزار شهید انصار و مهاجر کردستان و ۲ هزار و ۱۵۶ شهید فرماندهی انتظامی کردستان را گرامی داشت و خطاب به سردار رادان اظهار کرد: به دیار فداکاری‌های بزرگ خوش آمدید و چه زیبا و نکوست که نخستین دیدار با یاد یاران شهیدتان عجین گشته است.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: مردمان و شیرزنان استان کردستان که به عنوان ایرانی اصیل در طول 45 سال از عمر انقلاب در مقابله با توطئه‌های داخلی و خارجی برگ زرینی را در افتخارات خود افزوده و همواره وفاداری خود را به نظام نشان داده‌اند.

سردار آزادی اذعان کرد: در کردستان باید با وضو وارد شد چرا که به هر نقطه‌ای از این استان که قدم بگذارید قدمگاه شهدا و محل ریخته شدن خون شهیدان است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا، کردستان سرزمینی امن و آرام است و امنیت در این استان پایدار و خلل‌ناپذیر است.

فرمانده انتظامی کردستان عنوان کرد: امروز شکوه و سربلندی و عظمت ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی نیروهای ارزشی انتظامی و نظامی در این استان است.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی با الگوگیری از شهدا در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب و تمامیت ارضی همچنان در میدان حاضر به ایثارگری هستند.

سردار آزادی با گرامیداشت سالگرد سفر رهبری به کردستان و اشاره به جملاتی از ایشان در مورد کردستان، گفت: نیروهای انتظامی کردستان با الگوگیری از شهدا در این خطه مرزی و سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری، با تمام وجود در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب و ایران عزیز حاضر به ایثار جان و مال هستند.

وی با عنوان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و امنیت امروز کشور از برکات خون پاک آنان است.

 

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi