شناسه خبر : 100437
یکشنبه 07 خرداد 1402 , 14:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار سرپرست دفتر تشکل‌های ایثارگری با خانواده‌ ایثارگران

فاش نیوز - سرپرست دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکتهای مردمی به همراه جمعی از دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر، مسئولان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با حضور در منازل خانواده معظم شهید زارعی، آزاده و جانباز معزز دولتشاهی و جانباز گرانقدر الوند با این عزیزان و خانواده ایشان دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کردند.
 
دیدار سرپرست دفتر تشکل‌های ایثارگری با خانواده‌ شهید «زارعی» و جانبازان «الوند» و «دولتشاهی»
به گزارش «ایثار»، رحیم نریمانی در دیدار با خانواده معظم شهید زارعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و احیای فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولان نظام است.
وی شهدا را بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت خواند و ادامه داد: یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه بوده و دیدار با خانواده آنها، ادای دین به اسلام و ارزش‌های انقلاب است.
سرپرست دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکتهای مردمی شهدا و خانواده معظم آنها را گنجینه‌هایی عظیم نامید و گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگ زرینی هستند که همواره در تاریخ ماندگار خواهند بود و امیدواریم دعای خیر آنها همواره چراغ راه همه ما باشد، چرا که قطعاً عاقبت بخیری ما، در سایه دعای خانواده‌های معظم شهداست.
وی در دیدار با جانباز سرافراز الوند با بیان اینکه جانبازان، ولی‌نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگزاری از تلاشهای آنان برای حفظ میهن و ارزشهای دینی ایران اسلامی است، افزود: خانواده محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان درس صبر و شکیبایی را به جامعه آموختند و هیچ خدمتی نمی‌تواند فداکاری‌های این بزرگواران بی‌ادعا را جبران کند.
وی افزود: فرهنگ غنی ایثار و شهادت، مجاهدت و حماسه سلحشوران دفاع مقدس جاودان خواهد ماند چرا که شهادت و ایثار امری با عظمت در نزد خداوند است که با هیچ عمل و عبادتی قابل مقایسه نیست.
وی در پایان دیدار خود با خانواده معظم جانباز الوند، خواستار دعای آنان در حق مردم و مسئولان برای پاسداشت خون شهدا شد.
سرپرست دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکتهای مردمی در دیدار با آزاده و جانباز معزز دولتشاهی با اشاره به اخلاص، ایمان و ولایت مداری ایثارگران خاطرنشان کرد: همه ما مدیون آنها هستیم چراکه عظمت و استقلال ایران اسلامی در سایه ایثار و فداکاری آنها شکل گرفته است.
وی تداوم حرکت سرخ شهدا را باعث تداوم و حرکت انقلاب جهانی مردم ایران دانست و افزود: دشمن به شدت از زنده نگه داشتن چنین حرکتهایی هراس دارد و ما نباید اجازه دهیم دشمنان اسلام به مقاصد شوم خود برسند.
گفتنی است در پایان این دیدارها لوح تقدیر به رسم یاد بود به این عزیزان اهدا شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi