شناسه خبر : 100497
دوشنبه 08 خرداد 1402 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همکاری ۲۵۰ روحانی با بنیاد شهید و امور ایثارگران

فاش نیوز - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۲۵۰ روحانی به عنوان ائمه جماعات علاوه بر نمایندگی‌هایی که داریم و موظف هستند هفته ای حداقل دو جلسه احکام و احادیث را تبیین کنند.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری؛ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری؛ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به خراسان جنوبی و دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار کرد: در سطح کشور ۲۵۰ روحانی به عنوان ائمه جماعات در این مجموعه فعالیت  دارند. 

وی با بیان اینکه این تعداد علاوه بر نمایندگی‌هایی است که سطح کشور فعال است، بیان کرد: این روحانیون را موظف کرده‌ایم که حداقل هفته‌ای دو جلسه برای پرسنل کلاس‌های احکام را برگزار کنند. 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر ارتقای پرسنل و توجه به خانواده‌های شهدا در شرایط حساس کنونی، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم به اهدافی که مقام معظم رهبری به ما سپرده‌اند برسیم.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
باعرض سلام وادب خدمت سروران گرامی وکسانی که در مجلس وارگانهای دیگر مثل بنیاد شی شهید ونماینگاند محترم مجلس من سرباز وضیفه که مددت 18ماه در مناطق جنگی انجام وضیفه کردم ودرضمن من ان زمان سرباز نبودم داوطلب رفتم خدمت خط نگهدار بودیم الان شدیدن تمام بدنم مریض میباشد اعصاب روان بگیر تاهزاران ناراحتی جسمی دیگر از شما عزیزان طقازادارم دارم حقوق ما ایثارگران را اضافه کنید من کلان از کار افتاده هستم با سپاس از شما نمایندگانه ما ایثارگران 2666
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi