شناسه خبر : 100552
سه شنبه 09 خرداد 1402 , 15:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰% نخاعی به یاران شهیدش پیوست

«سیدنادر حسینی» جانباز سرافراز ۷۰ درصد مدافع حرم از استان خراسان رضوی، دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست...

فاش نیوز - «سیدنادر حسینی» جانباز سرافراز 70 درصد مدافع حرم از استان خراسان رضوی، دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

 

فاش نیوز - مشهد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: پیکر جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم از لشکر فاطمیون «سیدنادر حسینی» امروز در مشهد تشییع می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در منزل این جانباز گرانقدر، شهادت این اسوه صبر و مقاومت را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

وی گفت: این جانباز سرافراز ۷۰ درصد مدافع حرم افغانستانی که طی سال‌های گذشته در سوریه مجروح و دچار ضایعه نخاعی شده بود پیش از ظهر دوشنبه در اثر نارسایی تنفسی در بیمارستان امام حسین (ع) مشهد دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

وی تصریح کرد: پیکر پاک این جانباز سرافراز از لشکر فاطمیون امروز سه‌شنبه ساعت ۹ صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و سپس خاکسپاری شد.

شهید «سیدنادر حسینی» اول فروردین 1356 چشم به جهان گشود و هشتم خرداد 1402 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهدالرضا پرونده هشت هزار و 675 شهید، 37 هزار و 268 جانباز و یک هزار و 937 آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.


 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi