شناسه خبر : 100561
دوشنبه 15 خرداد 1402 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزارت رفاه پاسخ دهد

در دفتر ارتباطات مردمی بهزیستی چه خبر است؟!

جریان نفوذ کار را به جایی رسانده است که مدیران ارشد بهزیستی از تخلفات مدیری حمایت می کنند که اقلا دو رئیس جمهور را در دوران مدیریت خود دیده است...

فاش نیوز - از اردیبهشت ۹۶ شخصی سکان ارتباطات مردمی بهزیستی را به دست گرفته است که حاضر نیست با مردم ارتباط بگیرد!

سازمان بهزیستی کشور که در دوره احمدی نژاد از پیشتازان ارتباط مردمی بود اکنون ادعا می کند چون حدود ۱۸۰۰ پرونده و نامه از جمله نامه های مقام معظم رهبری را در دست رسیدگی دارد، سرش  شلوغ است و وقت رسیدگی به مردم را ندارد!

جریان نفوذ کار را به جایی رسانده است که مدیران ارشد بهزیستی از تخلفات مدیری حمایت می کنند که اقلا دو رئیس جمهور را در دوران مدیریت خود دیده است؛ ولی خودش هم‌چنان هست و حاضر نیست با مردم تعامل داشته باشد.

حال سئوال از آقای وزیر محترم این است که آیا حتما منتظر باید بود درد مراجعان بهزیستی مانند معلمان رسانه ای شود و شما هم مثل وزیر آموزش و پرورش عزل شوید و یا حاضرید تکلیف این نابسامانی را معلوم کنید؟

این سئوالات بهترین آزمون برای آقای وزیر است.

چرا ارتباطات مردمی بهزیستی به اسم حضرت آقا و با بدبین کردن مردم به معظم له، ادعا می کند در حال رسیدگی به مکاتبات بیت رهبری است و وقت ندارد!

چرا مدیر باقی مانده از سال ها پیش(سال ۹۶) و پس از این همه تحول، با یک مدیر چابک و جوان و کارآمدتر تعویض نشده است؟

چرا مرکز مثلا بررسی عملکرد و شکایات و دردها در بهزیستی، خودش حامی تخلفات ارتباطات مردمی شده است؟

چرا نمی پذیرید که وقتی وزیر رفاه اسبق به زندان رفت، می توان احتمال داد بالاخره این مدیران هم خیلی نباید منزه شمرده شوند.

یتیمان کمی از خانواده شهدا ندارند و رسول خدا در خصوص یتیم در قرآن بارها مورد سفارش واقع شده است. این چه یتیم پروری است که حتی فعال ترین مرکز ارتباطات در بهزیستی در سال های گذشته، اکنون به حیات خلوت آقایان تبدیل شده است. عمر یک رئیس در چند دولت به سر نیامد؛ تا کی خواهد ماند؟!

چراها و سئوالات زیادی که اگر آقای وزیر پاسخ داده بود متاسفانه این وضعیت بهزیستی نبود.

اینستاگرام
آقای رئیسی، مدیران نالایق و ناکارآمد را عزل می‌کنند.
و با هیچکس تعارف ندارند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi