شناسه خبر : 100723
چهارشنبه 17 خرداد 1402 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه جمعیت جانبازان به مناسبت قیام ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

حضور شگفت انگیز مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ نشان داد استکبار و هم پیمانانش با وجود محاسبات مادی مرسوم و بهره گیری از هوش مصنوعی در آشوب سازی همچنان از عمق اندیشه ی توحید، تکلیف مداری، اعتماد به خداوند...

فاش نیوز - (قیام لله) همیشه یک جور نیست؛ لکن در همه‌ی اینها هدف «قیام لله» یک چیز بیشتر نیست و آن، اقامه‌ی حق و اقامه‌ی عدل و قسط و ترویج معنویّت است. امام خامنه ای.

شصت بار است که قمر 15 خرداد بر گرد خورشید اسلام ناب محمدی در طواف است و در هر نوبت گونه و جلوه ای دیگر از اسلام ناب برای تحقق یافتن حاکمیت اسلام رقم می خورد. {اگر بخواهیم زیربنای مکتب مبارزه‌ی امام را و انقلاب امام را در یک جمله عرض بکنیم، باید بگوییم زیربنای همه‌ی فعّالیّت های ایشان «قیام لله» بود.} (امام خامنه ای)  قیامی که ناخالصی های مکاتب، جریان ها، جبهه ها و احزاب حقیقت گریز و بی هویت را از خود به دور کرد. قمر 15خرداد در پانزدهمین طواف خود پیدایی انقلاب اسلامی را به ملت ما هدیه کرد.

حکم روایی اسلامی، مردم‌سالاری دینی، جمهوری اسلامی و حاکمیت ولایت مطلقه فقیه، هدیه الهی به امتی شد که صراط مستقیم 15 خرداد 1342 را به درستی یافتند و چون نقطه ی پرگاری از طواف خورشید اسلام ناب منحرف نشدند. در گذر دلبری و دلدادگی این شمس و قمر و فراز و فرود حوادث آنچنان آزمون های سخت و گشایش های شگفت انگیزی رقم خورد که گویا کل تاریخ عالم بشریت از آدم تا خاتم و تا ظهور منجی عالم بشریت می خواهد در این حرکت منظومه وار خود را نشان دهد.

گردآمدن مکاتب شرقی و غربی و هم‌پیمانی اروپا و مرتجعین منطقه و رژیم صهیونیستی دوش به دوش لشگریان پیدا و پنهان ابلیس آزمونی بزرگ را برای ملت مظلوم ایران رقم زد تا درجه ی اخلاص و ثبات قدمشان آشکار شود و همگان تجلی {ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم} را ببینند، و این چنین شد که خداوند به پاداش این استقامت جایی برای اراده شیطان صفتان پلشت باقی نگذاشت.

اکنون پس از 60 سال گردش قمر 15 خرداد بر گرد خورشید اسلام ناب قیام و اثربخشی 15 خرداد مقتدر تر از همیشه ماند. اراده‌ی الهی بر مانایی این قیام مهر تایید زد و این گونه شد که پدیده هایی چون امت و امامت و ولایت مطلقه‌ی فقیه در گستره ای وسیع و افقی روشن‌تر ماندند. حاکمیت اسلام عزت و اقتدار ملت ایران فراتر از مرزها ایران سربلند را به عنوان قطبی اثرگذار در معادلات بین المللی به رخ جهانیان کشید و همگان دیدند چگونه گره افکنی های جادوگران در خدمت فرعون آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، مرتجعین و صهیونیسم کینه ورز از هم گسست و عصای موسوی انقلاب اسلامی مکر آنان را باطل کرد.

 ما در 15 خرداد 1402 به باز خوانی و توصیف موزه ای 15 خرداد 1342 نیستیم، ما به دنبال کشف لایه های پنهان انرژی متراکم این واقعه در همه ی زمانها و مکان ها هستیم، ما در پی تحقق وعده ی امام راحل برای وقوع فرج در نیمه‌ی خرداد لحظه های انتظار را سپری می کنیم. 15 خرداد 1402 به ما نشان می دهد چگونه آمریکا و صهیونیسم تمام ابزار سحرشان را برای بلعیدن حقیقت جمهوری اسلامی به میدان آوردند. کودتا، تجزیه، جنگ قومی، تحریم، تحریف، تهدید، جنگ نرم، و بالاخره جنگ ترکیبی تمام عیار برای فعال کردن همه‌ی دو قطبی های ممکن با هدف بی ثباتی و براندازی نظام انقلابی میدان رزمی را طراحی کرد که قرارگاه تصمیم ساز آن تحت نظر آمریکا با لایه های پشتیبانی مالی، رسانه ای و امنیتی دستگاه های اطلاعاتی سیا، موساد و اینتلیجنت سرویس و شبکه کردن طیف بی آبروترین عناصر ضد انقلاب داعش، منافقین، هم جنس بازان و سلطنت طلبان، تا غرب پرستان و نفوذی های بی‌آبرو و برخی افراد غافل و هیجانی جریانات شکست خورده‌ی داخلی اعتراضات و اغتشاشات پاییز 1401 را دامن زدند. سران این جماعت آنچنان متوهم سراب پیروزی را واقعیت پنداشته بودند که ناشیانه عناصر پنهان‌تر خود را به لایه های خط مقدم درگیری کشیدند. خشونت، تخریب، شکستن هنجارها، به کارگیری رکیک ترین ادبیات کلامی در کنار فجیع ترین شیوه های قتل جمعی برای ایجاد رعب و وحشت، با هوشیاری مردم میدان را برای آنان تنگ و تنگ تر کرد و برخلاف انتظار و تحلیل سردمداران احمق آنها نه تنها مردم را از صحنه به در نکرد بلکه هیبت و غیرت عاشورایی آنان را برای دفاع از انقلاب مظلوم به صحنه آورد.

 حضور شگفت انگیز مردم در راهپیمایی 13 آبان و 22 بهمن 1401 نشان داد استکبار و هم پیمانانش با وجود محاسبات مادی مرسوم و بهره گیری از هوش مصنوعی در آشوب سازی همچنان از عمق اندیشه ی توحید، تکلیف مداری، اعتماد به خداوند، و مدد و یاری الهی {وَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ} و کریمه ی {وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ} بی بهره اند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، 15 خرداد و در پی آن حاکمیت جمهوری اسلامی را ودیعه‌ی الهی دانسته و آن را پیشران ظهور فرج منجی عالم بشریت ولی الله الاعظم امام زمان می داند.

ما جانبازان به نمایندگی از خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت با تمام وجود، حضور مردم ولایتمدارمان را در تمامی عرصه های انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی، جهاد تبیین، در باور عمیق نسبت به شعار ما می توانیم ادامه‌ی مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری و تحقق بخش اهداف انقلاب و 15 خرداد می دانیم.

ما جانبازان با اذعان به هم جواری عسر و یسر، گشایش و سختی ها، در لحظه لحظه‌ی حرکت انقلاب، مهار واقعیت در صحنه را دو عنصر ایمان و امید می دانیم، هیچ گاه از یاد نبرده و نمی بریم که مردم ما از انقلاب آموخته و نشان دادند چگونه در پیروزی ها و گشایش ها مغرور نشدند و فتح خرمشهر را هم از جانب خدا دانستند و در سختی ها و کمبودها اعتمادشان را از دست ندادند و امید به تحقق وعده‌ی الهی را پیشران حرکتشان بدانند، نقاب داران هزارچهره ای امروز با رنگ پاشیدن بر گشایش ها و موفقیت ها می خواهند سختی ها و کمبودها را با ضرایب نجومی به رخ مردم ما بکشند و نا امیدی را همچون تبری برای شکستن استقامت مردم به کارگیرند، آنها یا منکر تجربه ی موفق مردم ما در دوره های انقلاب هستند و یا بیگانه پرستی و ماموریتشان اقتضا می کند فضای رسانه را از خبرهای غلط و تحریف های امید کش پر کنند. نمی خواهند فتح قله های علم و دانش، صنایع هوا و فضا، رهاوردهای فناوری و هسته ای، لیزر، سلول های بنیادی، شگفتی های دانش بنیان ها و سفارشات خرید موشک ها و پهبادها را ببینند و زمین و دریا و هوا را در سیطره و اقتدار ایرانی ببینند.

 ما جانبازان با اعتماد عمیق به مکتب امامین انقلاب و ظرفیت های کشف شده و کشف ناشده ی 15 خرداد اقتدار نظام اسلامی در هیاهوی رخدادهای کوچک و بزرگ زمانه سخن گفتن از تمدن جهانی اسلام و تغییر هندسه عالم بر اساس صلح و عدالت نبوی پاس می داریم و پای در رکاب ایستادن برای ظهور منجی عالم بسامد پایمردی نسلی می دانیم که «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» را باور کردند و با ذره ذره وجودشان تجلی «مارمیت اذ رمیت» را دیدند و این نسل پرورده ی خمینی کبیر و امام خامنه ای است که تاریخ را به دنبال خود می کشد. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi