شناسه خبر : 101308
یکشنبه 04 تير 1402 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هدف منافقین از حمله به مهران با خیال تصرف تهران+ سند

فاش نیوز - در تابلویی که جمله‌ی مهران را خدا آزاد کرد، روی کلمه خدا و آرم سپاه عکس‌های مسعود و مریم را چسبانده بودند و چنین تداعی می‌شد که مهران را مسعود و مریم آزاد کردند.

 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اقدام به انتشار بخشی از اسناد خود در رابطه با تک عراق به مهران و حمله منافقین به مهران کرده است. این سند توسط راوی لشکر ۱۱ امیرالمؤمنین نوشته شده و مربوط به دفترچه راوی از تاریخ ۳۰خرداد ۱۳۶۷ تا ۲ تیر ۱۳۶۷ است.

در بخشی از این راویت می‌خوانیم:

تلویزیون عراق بعدازظهر امروز در برنامه سیمای مقاومت، تبلیغات گسترده‌ای پیرامون این عملیات و تشکیل و سازمان‌دهی ارتش آزادی‌بخش داشت. در این برنامه با دو تن از سربازان این ارتش (یک دختر دانش‌آموز و یک زندانی تائب که قبلاً به جرم فروش کتاب برای سازمان دستگیر شده بود) مصاحبه شد و گویندگان افزودند که این عملیات در هفتمین سالگرد قیام ۳۰ خرداد (آغاز قیام نوین ایران؟!) و به فرماندهی آقای رجوی؟! انجام گرفته است.

در این برنامه استفاده مقادیر متنابهی زرهی و نیروی زن توسط این ارتش به نمایش گذاشته شد. در ضمن قابل ذکر است که زنان نقش مهمی در تبلیغات داشتند.

این نیرو‌ها در مهران شعار امروز مهران و فردا تهران را سر می‌دادند در این عملیات که جنبه تبلیغاتی ـ رزمی داشت روی تانک‌ها پرچم مجاهدین خلق (منافقین) نصب شده و عکس‌های مسعود و مریم رجوی بر در و دیوار چسبانده شده بود، همچنین بر روی تابلویی که جمله‌ی مهران را خدا آزاد کرد. نوشته شده بود، بر روی کلمه خدا و آرم سپاه عکس‌های مسعود و مریم را چسبانده بودند و چنین تداعی می‌شد که مهران را مسعود و مریم آزاد کردند.

در این برنامه تلویزیونی رئیس ستاد آزادی‌بخش ملی اعلام کرد که فتح مهران مقدمه فتح بزرگ‌تری است و ما خود را در این منطقه قفل نمی‌کنیم، قصد ما پدافند از منطقه نیست و برای انجام مأموریتی مهم‌تر آماده می‌شویم.

هدف شوم منافقین از حمله به مهران با خیال تصرف تهران + سند

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi