شناسه خبر : 101860
پنجشنبه 22 تير 1402 , 18:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه جانبازان و ایثارگران؛ معرفی دهکده نشاط

 فاش نیوز - سلام. نمی دانم از دهکده نشاط چه می دانید؛ اما اجمالا و بسیار کوتاه عرض می کنم، دهکده نشاط مجموعه ای ورزشی، درمانی، خدماتی است که در منطقه زعفرانیه تهران واقع شده، و به خانواده ایثارگران اعم از جانباز و خانواده های آنان و همچنین به والدین شهدای معزز خدمات درمانی می دهد.

چنانچه عزیزی از سایر نقاط کشور برای امور درمانی یا کاری دیگر به تهران سفر داشته باشند، با معرفی‌نامه بنیاد شهر خود می توانند تا روزهایی محدود در این مجموعه اسکان داشته و به کار خود برسند و....

این مجموعه زیر نظر موسسه ایثار تهران و با مدیریت برادر جانباز، جناب آقای دکتر حیدری اداره می‌شود. دکتر حیدری از مدیران بسیار لایق که خود ایشان جانباز ۷۰درصد نخاعی هستند.
این مجموعه با پی‌گیری های مصرانه انجمن جانبازان نخاعی حدود دو سال است که فعال شده؛ که اگر انجمن اقدام نمی‌کرد اصلا ممکن بود تغییر کاربری پیدا کند و هیچگونه سرویسی به خانواده ایثارگری ندهد.
وقتی ایثارگران عزیز از مجموعه بهره مند می شوند، بنیاد موظف است هزینه اسکان و غذا را به مجموعه دهکده نشاط بپردازد. اخیرا این بدهی های بنیاد به سه میلیارد تومان رسیده که خدمات رسانی دهکده را مختل می نماید.
بر همین اساس دوستان انجمن جانبازان نخاعی پی‌گیری می کنند تا بخشی از مطالبات دهکده وصول شود؛ و فعلا وعده مساعد داده شده است.
ضمنا دوستان جانباز استان و شهر تهران هم می‌توانند از خدمات هتلینگ، درمانی و ورزشی دهکده نشاط بهره‌مند شوند؛ البته با معرفی‌نامه بنیاد شهید منطقه خود.

|| شکرالله وفایی

اینستاگرام
با سلام و عرض ارادات خدمت همقطاران
جناب آقای دکتر شکرالله وفایی عزیز و ارجمند
اگر برای‌تان امکان دارد کمی از کارها و اقداماتی که نتیجه فعالیت انجمن دوستان بوده را تشریح کنید که ما هم از ظلمت درآیم
مثل پیگیری حق پرستاری که با ممارست و ... انجمن دوستان در سال گذشته به نتیجه رسید و بنیاد ملزم به اجرای افزایش 57 درصد شد (ببخشید اگر مزاح می‌کنم)
مثل پیگیری ویلچر نخاعی‌ها که با ممارست و ... انجمن دوستان در سال گذشته به نتیجه رسید و بنیاد ملزم به واردات آن شد و به هر نفر چند دستگاه اهدا نمود (ببخشید اگر مزاح می‌کنم)
مثل پیگیری تشک روهو ویلچر نخاعی‌ها که با ممارست و ... انجمن دوستان در سال گذشته به نتیجه رسید و بنیاد ملزم به واردات آن شد و به هر نفر چند تخته اهدا نمود (ببخشید اگر مزاح می‌کنم)
......
لطفا چند نمونه مستند را بفرمایید تا ماهم بفهمیم که انجمن دووووووووووووووستان برای ما چ کارها که نکرده است و سر تعظیم جلوی آنها فرود آوریم.
متاسفانه هر زمان به بانک جهت دریافت وام ضروری مراجه میکردیم با عدم بوجه مواجه میشدیم و هیچ مسولیتی را قبول نمیکردند انشاالاه خداوند به حرمت این ایام تقاص خاطیان را بدهد. ایا یاری رهنده ای هست مرا یاری دهد
سلام

با احترام

همسران جانباز بعد از سالها زندگی و تحمل شرایط زندگی و دچار شدن به عوارض ناشی از زندگی با جانباز دچار آسیب های جسمی فراوانی شده اند آیا خدمات دهکده نشاط نباید شامل ایشان هم بشود ؟


همسر جانبازی که نیاز به عمل اورژانسی مثل زانو و یا ... دارد ولی نگران مراقبت های بعد از عمل است به طوری که یا درمان خود را مجبور است که عقب بیاندازد یا حتی از جراحی خود صرف نظر کند آیا نباید تحت حمایت های درمانی دهکده نشاط قرار بیرد ؟


سلام به بچه های رزمنده واقعی چون یک عده که اصلان جبهه نرفته و بصورت پارتی بازی آمدن حق بچه های که ایثار کردن در جبهه ها وازجان خودشان گذشته اند و هیچ گونه جانبازی نگرفته اند متاسفانه کسایی آمدند حتی مسیر جبهه کجا بود حق بچه ها را پایمال نمودند و. ایثارگران سکوت را اختیار واحدهایی ندارند و دیگران استفاده میبرند این حق الماسه اگر او عده اعتقادی داشته باشند که از خدا بزرگ می خواهم بخود بیایند
با تقدیر و تشکر از کوشش و تلاش های فراوانی که در این مجموعه بزرگ
گرفته شده کجا دارد از زحمات انسان دوستانه برادر گرامی جناب آقای دکتر حیدری که خود ایشان از جانبازان عزیر است تقدیر سلام تشکر شود با احترام کورش حاجی پور جانباز، 35درصد شوشتر و نماینده و خبرنگارمطبوعات محلی و سراسری درشوشتر
با سلام واقعا دهگده نشاط نمی دانستم چیه احسنت دورد خدا بر شما جانباز قطع نخاعی چند بار تهران آمدم طول عمر امام تازه همین امروز در خبرگزاری فارس نیوز اسم دهگده نشاط به چشم خورد ولی چرا در بنیاد های استانها اطلاع رسانی نشده مثل اینکه اعلامیه در سالن بنیاد جهت اطلاع چون بیشتر ایثارگران وضعیت نامناسب دارند زمانی که به تهران یعنی پایتخت اسلامی ولی جایی بلد نيستم که حتا استراحت بکنیم درد زیاد با هم تشکر از خبرگزاری عزیز و مردمی فاش نیوز زنده باشد جهت اطلاع انشاءالله کا بنیاد بروزرسانی بکند دهگده نشاط جهت معرفی و خدمات به کل جامعه هدف ایثارگران یا مهدی ادرکنی
سلام آدرس دقیق دهکده نشاط رو لطف می کنین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi