شناسه خبر : 102470
شنبه 14 مرداد 1402 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زاکانی: گسترش خدمات حمل و نقل جانبازان و معلولان تا پایان سال

فاش نیوز - زاکانی گفت: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان یک وظیفه ذاتی برای هر فردی تلقی می‌شود ما تا کنون همکاری خوبی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این خصوص داشته‌ایم و در صدد هستیم این همکاری‌ها گسترش پیدا کند.

کد خبر: ۶۰۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۴ - 05August 2023
 

شهردار تهران: همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فرهنگی/ خدمات شهردادری در حوزه حمل و نقل برای جانبازان و معلولان گسترش پیدا می‌کند«علیرضا زاکانی» شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در تشریح خدمات کیفی و کمی شهرداری تهران برای حمل و نقل و سفر‌های درون شهری جانبازان و معلولان اظهار داشت: ما ناظر بر معلولان و جانبازان سامانه‌ای را ایجاد کرده‌ایم تا از این طریق خدمات بهتری به این عزیزان ارائه کنیم.

زاکانی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون چیزی بالغ بر ۴۴ دستگاه ون در اختیار جانبازان و معلولان قرار گرفته است و امسال نیز تعداد دیگری به آن‌ها اضافه خواهد شد، و خوب است که متذکر شوم سال گذشته تعداد ون‌های مختص جانبازان و معلولان کم‌تر از ۲۰ دستگاه بوده است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: در سامانه حمل و نقل پیش بینی شده است که خدمات به جانبازان و معلولان به صورت برخط و مشترک باشد تا در کم‌ترین زمان ممکن این افراد بتوانند از خدمات شهرداری تهران در این زمینه بهره ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که شهرداری چه برنامه‌های فرهنگی برای تبیین دفاع مقدس در سطح شهر تهران داشته است؟ گفت: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان یک وظیفه ذاتی برای هر فردی تلقی می‌شود ما تا کنون همکاری خوبی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته‌ایم و در صدد هستیم که این همکاری گسترش پیدا کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi